Nya A Twist of the Wrist II DVD

Instämmer. Try before you buy. Jag har gjort det i 15 år med musik. Jag lyssnar på nerladdat, gillar jag det så köper jag skivan.

Jag håller med, men frågan är vart fan jag ska stoppa skivan. Jag har ju varken cd, dvd eller bluray spelare längre.

Gillade inte filmen, kändes så jävla larvig. Skådespelarinsatserna var horribla.. Keith Code försöker framstå som om han uppfann hjulet. Gräsligt.

Tankade på PB.

boken

har böckerna o de e nyttiga att läsa men ja blev slöare på banan för ja tänkte för mkt vad som stod i boken:va

Gillade inte filmen, kändes så jävla larvig. Skådespelarinsatserna var horribla.. Keith Code försöker framstå som om han uppfann hjulet. Gräsligt.

Tankade på PB.

Min erfarenhet också, känns som att handla något från TV shop.
Köpa något som man egentligen inte har något behov av.

Alltså vem FAN var ansvarig för ljudet i den här filmen?
Har de inte hört talas om bakgrundsljud och samma mic i samma scene fastän de har flertal kameror som de skiftar mellan? Stör mig grymt mycket och gör mig mindre koncentrerad.. Grym film om inget annat..

Kommer säkerligen att köpa boken så man har den till kommande säsong..

Och pirat-frågan.. Precis som snubbarna lånade ut boken i slutscenen så lånade jag min polares film, över nätet :D

Last edited:
Har sett en halvtimme nu, tycker att det är mycket som är tankvärt och intressant.
Kommer definitivt att tänka mer på hur jag kör i framtiden. :tummenupp

Sen att skådespelarinsatserna är usla, som redan påpekats, får man väl stå ut med. Det kunde gjorts sämre, helt klart.

Kommer definitivt att tänka mer på hur jag kör i framtiden. :tummenupp

Det är det sämsta du kan göra om du vill bli en bättre förare. Det är självfallet bra att veta hur saker och ting funkar, men när man väl sitter på hojen ska man inte tänka, man ska bara göra.

Det är det sämsta du kan göra om du vill bli en bättre förare. Det är självfallet bra att veta hur saker och ting funkar, men när man väl sitter på hojen ska man inte tänka, man ska bara göra.
Nope - inte när man tränar.
Då kör man på 70-80% och tänker/analyserar/förändrar EN sak i taget. När det är intränat tar man nästa - sedan sätter man ihop allt och börjar om.
Välkommen till en SMC-kurs eller CSS.... :tummenupp

kollade på den nu och mjaa..
lite taffligt gjord men säkert bra för de som inte kört så länge.
men nej tack för min del, bara självklarheter.

Jag har inte sett första filmen, är det värt att titta på ettan före tvåan?

ingen som råkar ha en RU-invite liggande å skräpar ??

jag skulle må bra av en

"host host"

hade glömt av den här filmen... så nu är man sugen.. men går det att få tag på den på något sätt om man varken är hemma på nedtankning eller att köpa grejer från utlandet?

/internet rookie
(en av de få som är kvar)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey