ny...

• Thread starter Thread starter me
  • Start date Start date

me

i will do it!....
Gick med
1 Apr 2005
Hoj
none, men vill gärna ha en ducce=)
hej hej!!! alldeles ny här...
eftersom att mitt kort känns långt borta för tillfället och min kära sambo har fullt upp me att rasta mv:n, så tänkte jag att jag får väl försöka få lite mc-stämning här istället :tungan

me skrev:
eftersom att mitt kort känns långt borta för tillfället och min kära sambo har fullt upp me att rasta mv:n, så tänkte jag att jag får väl försöka få lite mc-stämning här istället :tungan

hej och välkommen.
Gör något åt situationen men mc-kortet, sitt inte hemma och grina sitt på trafikskolan och kör teori. ju snabbare du gör det destå snabbare kommer du ut på vägarna SJÄLV :yoparty

crashtestdummy skrev:
hej och välkommen.
Gör något åt situationen men mc-kortet, sitt inte hemma och grina sitt på trafikskolan och kör teori. ju snabbare du gör det destå snabbare kommer du ut på vägarna SJÄLV :yoparty

har lättare för att köra teori hemma, så det får bli så :D men tack för tipset!! :) försöker ju även vara med min sambo o grabbarna i garaget ibland så förhoppningsvis kan jag lära mig nåt vettigt där oxå!! :tungan

Välkommen. :hej

Det går inte nå vidare bra att åka bakpå den där agustan va? och själv tänker du köra en japs eftersom alla andra i det där garaget kör italienskt va? :rolleyes:

morlock skrev:
Välkommen. :hej

Det går inte nå vidare bra att åka bakpå den där agustan va? och själv tänker du köra en japs eftersom alla andra i det där garaget kör italienskt va? :rolleyes:

tack tack!!!
njaaa går inte så bra o åka me på mv:n... *suck* men en japs????? :va näää d lär nog aldrig hända........

me skrev:

Antar att din sambo är Skövde_Pöjk här på forumet ?
Är den ända jag kan komma på som är från Skövde och kör en Mv :)
//D

Slappa skrev:
Antar att din sambo är Skövde_Pöjk här på forumet ?
Är den ända jag kan komma på som är från Skövde och kör en Mv :)
//D

det stämmer bra det!!!! :D

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back