ny...

  • Thread starter Thread starter me
  • Start date Start date

me

i will do it!....
Gick med
1 Apr 2005
Ort
skövde
Hoj
none, men vill gärna ha en ducce=)
hej hej!!! alldeles ny här...
eftersom att mitt kort känns långt borta för tillfället och min kära sambo har fullt upp me att rasta mv:n, så tänkte jag att jag får väl försöka få lite mc-stämning här istället :tungan
 
me skrev:
hej hej!!! alldeles ny här...
eftersom att mitt kort känns långt borta för tillfället och min kära sambo har fullt upp me att rasta mv:n, så tänkte jag att jag får väl försöka få lite mc-stämning här istället :tungan

hej och välkommen.
Gör något åt situationen men mc-kortet, sitt inte hemma och grina sitt på trafikskolan och kör teori. ju snabbare du gör det destå snabbare kommer du ut på vägarna SJÄLV :yoparty
 
crashtestdummy skrev:
hej och välkommen.
Gör något åt situationen men mc-kortet, sitt inte hemma och grina sitt på trafikskolan och kör teori. ju snabbare du gör det destå snabbare kommer du ut på vägarna SJÄLV :yoparty

har lättare för att köra teori hemma, så det får bli så :D men tack för tipset!! :) försöker ju även vara med min sambo o grabbarna i garaget ibland så förhoppningsvis kan jag lära mig nåt vettigt där oxå!! :tungan
 
Välkommen. :hej

Det går inte nå vidare bra att åka bakpå den där agustan va? och själv tänker du köra en japs eftersom alla andra i det där garaget kör italienskt va? :rolleyes:
 
morlock skrev:
Välkommen. :hej

Det går inte nå vidare bra att åka bakpå den där agustan va? och själv tänker du köra en japs eftersom alla andra i det där garaget kör italienskt va? :rolleyes:

tack tack!!!
njaaa går inte så bra o åka me på mv:n... *suck* men en japs????? :va näää d lär nog aldrig hända........
 
me skrev:
hej hej!!! alldeles ny här...
eftersom att mitt kort känns långt borta för tillfället och min kära sambo har fullt upp me att rasta mv:n, så tänkte jag att jag får väl försöka få lite mc-stämning här istället :tungan

Antar att din sambo är Skövde_Pöjk här på forumet ?
Är den ända jag kan komma på som är från Skövde och kör en Mv :)
//D
 
Slappa skrev:
Antar att din sambo är Skövde_Pöjk här på forumet ?
Är den ända jag kan komma på som är från Skövde och kör en Mv :)
//D

det stämmer bra det!!!! :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top