ny...

• Thread starter Thread starter me
  • Start date Start date

me

i will do it!....
Gick med
1 Apr 2005
Hoj
none, men vill gärna ha en ducce=)
hej hej!!! alldeles ny här...
eftersom att mitt kort känns långt borta för tillfället och min kära sambo har fullt upp me att rasta mv:n, så tänkte jag att jag får väl försöka få lite mc-stämning här istället :tungan

me skrev:
eftersom att mitt kort känns långt borta för tillfället och min kära sambo har fullt upp me att rasta mv:n, så tänkte jag att jag får väl försöka få lite mc-stämning här istället :tungan

hej och välkommen.
Gör något åt situationen men mc-kortet, sitt inte hemma och grina sitt på trafikskolan och kör teori. ju snabbare du gör det destå snabbare kommer du ut på vägarna SJÄLV :yoparty

crashtestdummy skrev:
hej och välkommen.
Gör något åt situationen men mc-kortet, sitt inte hemma och grina sitt på trafikskolan och kör teori. ju snabbare du gör det destå snabbare kommer du ut på vägarna SJÄLV :yoparty

har lättare för att köra teori hemma, så det får bli så :D men tack för tipset!! :) försöker ju även vara med min sambo o grabbarna i garaget ibland så förhoppningsvis kan jag lära mig nåt vettigt där oxå!! :tungan

Välkommen. :hej

Det går inte nå vidare bra att åka bakpå den där agustan va? och själv tänker du köra en japs eftersom alla andra i det där garaget kör italienskt va? :rolleyes:

morlock skrev:
Välkommen. :hej

Det går inte nå vidare bra att åka bakpå den där agustan va? och själv tänker du köra en japs eftersom alla andra i det där garaget kör italienskt va? :rolleyes:

tack tack!!!
njaaa går inte så bra o åka me på mv:n... *suck* men en japs????? :va näää d lär nog aldrig hända........

me skrev:

Antar att din sambo är Skövde_Pöjk här på forumet ?
Är den ända jag kan komma på som är från Skövde och kör en Mv :)
//D

Slappa skrev:
Antar att din sambo är Skövde_Pöjk här på forumet ?
Är den ända jag kan komma på som är från Skövde och kör en Mv :)
//D

det stämmer bra det!!!! :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey