Ny tvserie

Inte sett den serien men skulle varmt rekommendera "Moon light" som är klart den bästa vampyr serien. Tycker serier/filmer med vampyrer brukar se halvbilliga ut och dåligt gjorda men Moon light är riktigt bra.

De första 5 avsnitten var okej men sen blev det bara töntigt. Dåligt filmat och överlag kassa skådisar. Speciellt den där tjejen.

Såg " Låt den rätte komma in" igår, helt okej film men jag förväntade mig en betydligt råare rulle. När vi ändå var på vampyrtemat

Sorry, lite off topic men har precis börjat kolla en ny tv serie som handlar om ett kriminellt mc gäng i USA.
Sons of anarchy heter den och rekommenderar den starkt.

Inte helt omöjligt, marknadsföring kanske? :)

Såhär sa en kompis när jag visade den här tråden:

"Jag gillar serien, och som svar till Madhonda - man tankar ner serier och ser dom när det passar, utan reklamavbrott på 10minuter och sånt junk. Skulle aldrig falla mig in att titta på serier när tv-bolagen vill att jag ska göra det."

Precis så sa en kompis till mig också :tummenupp

Tycker att alla Tv-serieskapare missbrukar intresset och förstör tvserierna bara för att sälja mer tvtid.

Lost var jävligt poppis när det kom men va fan är dom inne på för säsong nu? 5e? Två säsonger hade jag kunnat stå ut med, (nu såg jag bara första) men förih****e det tar ju aldrig slut.

Samma sak gäller även prisonbreak och Heroes. Såg första säsongerna även där, tankade ner vissa, men när det aldrig blir någon upplösning tröttnar iaf jag.

Enda serierna som det inte gör något om det är många avsnitt är komediserier där avsnitten inte beror av varandra på samma sätt som i "action"serier.
Scrubs och 2½ men är ju sjukt bra!

Jag bara undrar en sak....vem orkar följa en TV-serie. :va

Sitta på pass framför TV:n kväll ut och kväll in för att man bara MÅSTE se vad som händer nästa gång.

Nää...det är verkligen inget för mig. Tackar...tackar..!! :näsblod

verkar vara en klok flicka

Tycker att alla Tv-serieskapare missbrukar intresset och förstör tvserierna bara för att sälja mer tvtid.

Lost var jävligt poppis när det kom men va fan är dom inne på för säsong nu? 5e? Två säsonger hade jag kunnat stå ut med, (nu såg jag bara första) men förih****e det tar ju aldrig slut.

Samma sak gäller även prisonbreak och Heroes. Såg första säsongerna även där, tankade ner vissa, men när det aldrig blir någon upplösning tröttnar iaf jag.

Enda serierna som det inte gör något om det är många avsnitt är komediserier där avsnitten inte beror av varandra på samma sätt som i "action"serier.
Scrubs och 2½ men är ju sjukt bra!

Instämmer.
Lost och Heroes var bra i ca 2 säsonger sen blev det ju bara pinsamt när dem försökte driva handlingen framåt...

Mer vampyrer...precis vad världen behöver!...varför görs det så jävla många vampyrfilmer & serier hela tiden??

Varför inte en mumie serie...om tonårsmumier som har kärleksproblem...

Jag blev övertalad att kolla in True Blood. Jag hade dissat den på förhand eftersom jag tycker att vampyrer är jävligt töntiga. Fast det här är fan den bästa vampyrserien jag sett! Det är faktiskt än bra serie oavsett vampyrerna.

Helt klart värd att titta på! Och för er som fortfarande inte vill se den kan jag berätta att det är många snygga nakna brudar i den :tuttar Där finns lite för tjejerna också :D

Moon Light, om det är den där vampyrdetektivserien så tycker jag den var jäkligt trist.

Heroes (inga vampyrer) har tappat greppet totalt i den senaste säsongen och fått en väldigt förvirrad handling.

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!