Ny tvserie

johanex

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Hoj
Aspirerande köpare.
det börjar tydligen en ny tvserie om vampyrer på tv i veckan.
true blood heter den, börjar imorrn. tycker den verkar hur fet som helst. någon som sett något?

de hade en lite smårolig trailer:
[YOUTUBE-ID]yOgsSaIsxCM[/YOUTUBE-ID] :tuttar

Jag bara undrar en sak....vem orkar följa en TV-serie. :va

Sitta på pass framför TV:n kväll ut och kväll in för att man bara MÅSTE se vad som händer nästa gång.

Nää...det är verkligen inget för mig. Tackar...tackar..!! :näsblod

Hade jag inte haft mer vett i huvudet så skulle man kunna tro att du reggat dig enbart för att göra reklam för denna serie. :rolleyes:

Inte helt omöjligt, marknadsföring kanske? :)

Såhär sa en kompis när jag visade den här tråden:

"Jag gillar serien, och som svar till Madhonda - man tankar ner serier och ser dom när det passar, utan reklamavbrott på 10minuter och sånt junk. Skulle aldrig falla mig in att titta på serier när tv-bolagen vill att jag ska göra det."

Jag bara undrar en sak....vem orkar följa en TV-serie. :va

Sitta på pass framför TV:n kväll ut och kväll in för att man bara MÅSTE se vad som händer nästa gång.

Nää...det är verkligen inget för mig. Tackar...tackar..!! :näsblod

ord! Jag blir bara förbannad:mad: när man ser nåt som är spännande och så blir det svart och man får tuna in nästa vecka för att se fortsättningen som man då vet inte leder nån vart jallafall.

Serier med fristående avsnitt i så fall :McGuyver men det känns som de bara punmpar ut nya serier nu som ingen orkar se.

det verkar vara en serie som man antingen älskar och hatar. jag har inte ens vanlig tv hemma så det blir att köra maratontittning.

jag kapar tråden lite.
Jag tankade pilotavsnittet av nya Knight rider igår. UNDVIK!! Hade hopp om att de skulle göra något ballt utav det men ack så fel. Hade de gjort den under samma era som Baywatch så hade den säkert funkat. Men suck vilken skitserie.

ord! Jag blir bara förbannad:mad:

....det känns som de bara punmpar ut nya serier nu som ingen orkar se.

Jag säger som jag brukar...TV:n är en tidstjuv!!! :mattias

Visst händer det att jag oxå hamnar framför dumburken, bläddrandes mellan alla jävla kanaler som inte visar ett skit som är värt att se. Men jag brukar ge upp efter en halvtimme eller så. Finns det inget att se, då har jag bättre för mig än att spilla bort en massa tid på nada.

Det verkar dock vara ett sätt för stressade människor att koppla av. Att se alla dessa bönder och singelmammor och fettisar och puckon som inte kan sköta sin ekonomi. Men jag läser faktiskt hellre en god bok. :bokmal

Jag säger som jag brukar...TV:n är en tidstjuv!!! :mattias

Håller helt med. Tänk vad många timmar som slösas bort på TV-skit. "Bara 5min" blir lätt en massa zappande och 2 timmar försvinner bort. Är man trött och bara vill slappa så ta en kort tupplur och gör något kreativt efteråt istället.

När jag pluggade för några år sedan och det var som mest tentor så körde jag in TV:n i garderoben. Saknade den inte för 5 öre och pluggandet gick klart bättre.

Gjorde en test också att bara tillåta mig att kolla på riktigt verklighetsTV, alltså typ aktuellt, natur eller faktaprogram. Allt påhittat och fejkat som såpor, filmer och idoltjafs gick fetbort. Det blev ju inte mycket kvar att se kan jag säga :näsblod, men det var bara skönt.

Inte sett den serien men skulle varmt rekommendera "Moon light" som är klart den bästa vampyr serien. Tycker serier/filmer med vampyrer brukar se halvbilliga ut och dåligt gjorda men Moon light är riktigt bra.

(off topic)
Tips:
EN annan serie som inte kommit till Sverige som är riktigt jä*** bra är Life.

Last edited:
Inte sett den serien men skulle varmt rekommendera "Moon light" som är klart den bästa vampyr serien. Tycker serier/filmer med vampyrer brukar se halvbilliga ut och dåligt gjorda men Moon light är riktigt bra.

(off topic)
Tips:
Två andra serier som inte kommit till Sverige som är riktigt jä*** bra är Life och Burn notice.

Burn Notice har gått på kanal 5 skitlänge. :fakta

(off topic)
Tips:
EN annan serie som inte kommit till Sverige som är riktigt jä*** bra är Life.

På ditt tips så tankade jag ner alla 16(?) avsnitten igår. Jag har nött av fem hittills och dom är skitbra! :tummenupp

Kan vi inte alla bara lägga ner onödiga laster som tv,internet och sporthojar?
Sitta hemma med tända ljus och spela schack. Taget.

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!