ridingdragon
Love the Track Days
cRoC skrev:Testa att bara trycka på alt + shift
jag forsoker.. men far bara upp alternativet att lagga in ny favorit... e' det meningen att jag skall trycka pa a och o oxa for att hitta bokstaverna eller ligger de gomda nagon annan stans?
uggla
Jag har tranat silat till & fran i 3ar... De e' toppen. Finns dar en grupp som tranar hemma i sverige da? var hittar jag dem?

Det skall jag gora. Later toppen... tranade judo i 6ar & karate i 1ar, men silat passar mig bast. Man behover inte vara lika stor&stark for teknikerna... Sa gott som allt gors for att bryta ben & skada muskler. Vi gor inte sa mycket av de traditionella dans liknande grejerna har i Detroit (beror kanske pa omradet) utan mest bara fight traning tomhant, med knivar eller svard. Passar mig bra... vill jag dansa gar jag a' partajar.
E' det bara jag som inte vet hur man gor annu?
SVERIGE RULES
Jodå, det är väl klart!!!! Det var dig jag syftade på när jag sade att en tjej hade sagt hej till mig.
....Och alla tjejer med samma intressen! Jag menar inte att lämna ute den manliga befolkningen så klart! Men det är ofta som jag stöter på friktion med killar som inte tycker att brudar hör hemma på en mc... men lustigt nog har dom sällan "Cogone's" att säga det direkt till mig, utan ofta får man höra på omvägar att "shit, there is a girl in my group... now I'm gonna have to slow." eller något annat som påpekar att vi inte förväntas veta vad vi gör eller ens vara genuint intresserade.