Ny tjej=)

  • Thread starter Thread starter Janet
  • Start date Start date
Nej, jag skojade faktiskt bara. Jag ska inte bli polis.
Jag ska nog börja köra timmerbil.
 
Janet skrev:
Annars blir jag utskälld igen... :banana

Kul att höra, verkligen :)

vi får väll se till sommarn om jag har mina 8 rutor ,
;) håller på med 300 situps nu :banana
 
skojar du elr?

Janet skrev:
situps e ju jobbigt :banana

nedå
det e ju konditionen som e jobbig att springa i en halvtimme elr nåt sånt
eller att inte äta en go pizza
 
Janet skrev:
Hallåjsan!!
Har nyss flyttat upp till Umeå från Katrineholm ska ta och plugga några år! Har som åkt ifrån mina mc pojkar=(

Men det finns väl ett gäng mc nissar här me hoppas jag
hade gott :tungan

Vad trevligt. Då är vi ju nästan grannar. Vad sägs om att ta en tur till våren? :)
 
hahaa

zajtar skrev:
nedå
det e ju konditionen som e jobbig att springa i en halvtimme elr nåt sånt
eller att inte äta en go pizza
Springa kan jag göra hur länge som hels bara jag har mp3 laddad med kalas musik
:yoparty

Gaypolisen skrev:
Vad trevligt. Då är vi ju nästan grannar. Vad sägs om att ta en tur till våren? :)
Hahaa jo nästan grannar, klart vi ska ut och glida :banana
 
Janet skrev:
Springa kan jag göra hur länge som hels bara jag har mp3 laddad med kalas musik
:yoparty


Hahaa jo nästan grannar, klart vi ska ut och glida :banana

ne men då gillar jag att cykla ist'älletkänns som man gör något då
 
Det var en jäkligt lång välkommen tråd. Undrar varför. :va
Risken är väl att hon blir rädd och flyr om alla e så på. :tungan
 
Janet skrev:
Springa kan jag göra hur länge som hels bara jag har mp3 laddad med kalas musik
:yoparty


Hahaa jo nästan grannar, klart vi ska ut och glida :banana
Vad kul! Och jag brukar också springa. Det är härligt att ta sig en sväng innan man åker till jobbet på morgonen.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top