Ny tjej här...

ma-jkpg

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2005
Hoj
Honda cbr 600f
Hejsan!!
Ännu en ny tjej här bland många killar...
Jag har varken hoj eller kort men hoppas och jobbar på att ta det innan sommaren börjar. Hojen jag tänkt mig är en gsx-r 750, men jag mäter inte mer än 155cm över marken så det får bli en sänkt... :rolleyes:

För övrigt så hoppas jag på en bra säsong i år då jag äntligen fått tummen ur för att kunna köra själv.. :tuttar

Ha det så bra allihopa..

ma-jkpg skrev:
Hejsan!!
Ännu en ny tjej här bland många killar...
Jag har varken hoj eller kort men hoppas och jobbar på att ta det innan sommaren börjar. Hojen jag tänkt mig är en gsx-r 750, men jag mäter inte mer än 155cm över marken så det får bli en sänkt... :rolleyes:

För övrigt så hoppas jag på en bra säsong i år då jag äntligen fått tummen ur för att kunna köra själv.. :tuttar

Ha det så bra allihopa..

Välkommen... :banana

Hej: Rickard här, bor i stenungsund. tycker du har gort ett riktigt bra val av hoj. köpte precis en gix 750 själv är grymt nöjd. kul med mer tjejer också,

Mvh: Rickard, vi kanske ses i sommar! :banana :pannkyss

Tur att du är en tjej annars hade responsen på ditt inlägg nog varit något annorlunda.

Välkommen till Sporthoj förresten! Man blir enna lätt lite beronde. :tummenupp

välkommen willkommen welcome...
detta e dårhuset no.1...här hittar du "eliten" inom området hojåkare..bra att ta för sig av allas kunskap o okunskap inom områden som :Slangskola(RoLLer)
RR(Swedie (som för övrigt driver sidan) plus många många fler skitduktiga RR förare)
Sedan finns det en "legend" en "myt" härinne..(NEJ tänker inte på ghostis)utan på V-GURRA..

Ja du lär nog komma in i detta sarkastisska(STAVFEL) forum så småningom...
VÄLKOMMEN!!

Hej hej!

Har nu fixat teorin och haft min första körlektion idag de va halv roligt att köra åttor och och lågfartsbana :tråkad

Köpte min första båge i torsdags fattar fortfarande inte att den är min så jävla kul :squid

Nennis skrev:
Hej hej!

Har nu fixat teorin och haft min första körlektion idag de va halv roligt att köra åttor och och lågfartsbana :tråkad

Köpte min första båge i torsdags fattar fortfarande inte att den är min så jävla kul :squid

Jag ska ha min första körlektion på onsd nästa vecka.... :gnissla Jag har ju som sagt inte köpt någon hoj än, men jag hoppas att jag hittar någon som passar så snart som möjligt...
Var teorin jobbig? Jag har ju haft b-kort i 5 år och har läst i boken hemma ett tag, men känner mig ändå nervös... hatar prov... men jag SKA klara det!!! :4skrika
Lycka till med kortet !!

Sååååja! Mer Hojjkåta fruntimmer i jkpg!! :tuttar :yoparty

Träffar/Samåkning - Nytt försök: Jönköping

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...