ny tös på sporthoj

McFille skrev:
Välkommen välkommen! Trevligt med en tjej till, och från Skåne dessutom! :tummenupp

Du kommer säkerligen trivas här, alla vi pojkar kommer att ta väl hand om dig... :Bugar


det tror jag säkert att ni gör :hihi
alla verkar jätte trevliga iaf.. :)
 
puffisen.... AAaaaa nääää säg inte det är du...
liten tjej som röker,har en syster eller polare som är lika liten..blont hår,är så pass kort i rocken så att du inte når ner till asfalten när du sitter på hojen..& får hjälp av din kompis,syster att putta på hojen för att backa in den,när den skall parkeras,på sjöborakan..?Är de du?
 
Ny på sporthoj

Tjabba tjena hallå,

en ny till här.... :)
Gillar kurviga vägar tillsammans med min blåa sv650s.
Ses på vägarna!
 
E22 skrev:
puffisen.... AAaaaa nääää säg inte det är du...
liten tjej som röker,har en syster eller polare som är lika liten..blont hår,är så pass kort i rocken så att du inte når ner till asfalten när du sitter på hojen..& får hjälp av din kompis,syster att putta på hojen för att backa in den,när den skall parkeras,på sjöborakan..?Är de du?

hehe.. det där lät som en rolig syn :D
 
Jonathan skrev:
Okey då. Halvgammal:)

Du har inte funderat på en Monster 600 eller nåt?

rädd för att bli frånåkt :va


edit: kan du sluta heta Jonathan, jag blir skizofrén (eller hur det stavas) jag är jonathan, inte du... ta bort H'et nu :tungan
 
Välkommen hit
hoppa du ska trivas här :)

Någon mumla att du är kokerska stämmer det??
Måste rätta lite Edit. Kock heter det om det är kille Kokerska om det är tjej(för er som inte vet det)
 
välkommen :banana

Hon är kock, kör hoj och sen är hon Ocktober barn också det ger många pluss :tungan





Jag e också singel :tummenupp
 
puffisen 6 skrev:
nä jag e nöjd med r6 men man vet aldrig vad det blir sen :)

Okey. Nej man vet ju aldrig :tungan

Vågen, nej nej. Men jag och japs vettu:)

Och det är JAG som är Jonathan. Sådeså. Du får väl döpa om dig;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top