McFille skrev:Välkommen välkommen! Trevligt med en tjej till, och från Skåne dessutom!![]()
Du kommer säkerligen trivas här, alla vi pojkar kommer att ta väl hand om dig...![]()
det tror jag säkert att ni gör
alla verkar jätte trevliga iaf..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
McFille skrev:Välkommen välkommen! Trevligt med en tjej till, och från Skåne dessutom!![]()
Du kommer säkerligen trivas här, alla vi pojkar kommer att ta väl hand om dig...![]()
Kay skrev:Hej! Jag är 22 år, singel, bor i Malmö, har bra jobb och är snygg.
Har du bild?
E22 skrev:puffisen.... AAaaaa nääää säg inte det är du...
liten tjej som röker,har en syster eller polare som är lika liten..blont hår,är så pass kort i rocken så att du inte når ner till asfalten när du sitter på hojen..& får hjälp av din kompis,syster att putta på hojen för att backa in den,när den skall parkeras,på sjöborakan..?Är de du?
puffisen 6 skrev:nja... o3 e den så den e kanske inte jätte gammal...![]()
Jonathan skrev:Okey då. Halvgammal
Du har inte funderat på en Monster 600 eller nåt?


nä jag e nöjd med r6 men man vet aldrig vad det blir senJonathan skrev:Okey då. Halvgammal
Du har inte funderat på en Monster 600 eller nåt?
puffisen 6 skrev:nä jag e nöjd med r6 men man vet aldrig vad det blir sen![]()
skövde_pöjk skrev:hej! kul med lite tjejer här med..schysst val av hoj..=) fast vore kul om fler tjejer började köra ducati..
ha det bra iaf![]()
// jonas

Solan skrev:Äh...det räcker väl med oss som finns redan...![]()
Kawa Tina skrev:Välkommen hit
hoppa du ska trivas här![]()
Någon mumla att du är kokerska stämmer det??
hej!tackar så mycket!
japp det stämmer...![]()
puffisen 6 skrev:nä jag e nöjd med r6 men man vet aldrig vad det blir sen![]()
jag är inte så gammal i SH hellerpuffisen 6 skrev:hej hej allihopa. jag tycker om att köra min lilla r6 å älskar att vara ute på vägarna å titta på pågar i skinnställ. hade gutt

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |