Ny stuntfilm

Gympaskor hightech 2002.

fick endast ont i arselet. och ett brännsår från jeansen på 1-3cm.. dock så gott som borta nu.

Swedie skrev:
Gympaskor hightech 2002.

fick endast ont i arselet. och ett brännsår från jeansen på 1-3cm.. dock så gott som borta nu.

Fan asså, kör alla i jeans där borta eller?

Det är för varmt för fullständig skyddsutrustning i Cali, merparten av sommardagarna iaf. När man ligger där på asfalten och övar torrsimm tycker man att man är dum i huvudet, men en realitet likväl.

//D

För det första: Shysst rulle
För det andra: Hur gick det med hojen? Jag ser ju att den snurrade ett antal gånger, men blev det totalt skrot eller?
Hur funkar det med försäkringar och sånt där över i usa? För som jag har fötstått så bodde du där bara tillfälligt? Eller?

Molia skrev:
För det första: Shysst rulle
För det andra: Hur gick det med hojen? Jag ser ju att den snurrade ett antal gånger, men blev det totalt skrot eller?
Hur funkar det med försäkringar och sånt där över i usa? För som jag har fötstått så bodde du där bara tillfälligt? Eller?

behövde byta nästan alla plastdelar. fälgarna var toksnea. gafflarna vridna .. å lite mer. titta på bilden nedan

Bifogat

• 6b.jpg
    6b.jpg
    50.6 KB · Visningar: 374
jag har ej original DV filmen kvar... så det vore väl isåfall att på nått sätt få den filmen här... upp på skärmen... jag kan göra en lite längre variant om du vill ha med mer grejer på duken från mig. (typ kraschar osv)..

hör av dig

Swedie skrev:
jag har ej original DV filmen kvar... så det vore väl isåfall att på nått sätt få den filmen här... upp på skärmen... jag kan göra en lite längre variant om du vill ha med mer grejer på duken från mig. (typ kraschar osv)..

hör av dig

Det blir en ny chans den 25:e december.

Härlig film!! Bästa jag sett på länge!
Alla livsdugliga mc-filmer måste ha minst
en krash! Synd bara att det är du Swedie!

ja la märke till av att några av dem i filmen hade någon typ av radio/wåkytåki (hur det nu stavas) :confused: eller såg ja helt fel? om inte varför hade dem det, för att konversera med varann eller? :musik

jepp.. för att kunna prata med varandra. Dock på senare tid stannade Polisen en bara för man hade en sådan. lols.. Dem heter Chatterbox.

Jag blir riktigt avundsjuk på allt ni gör som inte jag kan göra.. :gråta
..förutom vurpan.. Den var iofs fin också. :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman