xsportbaren

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Nu drar det ihop sig till premiär snart! Kom och ha en trevlig afton!

Torsdagen den 27 november drar det igång en klubb för de som inte nöjer sig med Allsvenskan utan med alla möjliga medel (samt ett och annat omöjligt) försöker undvika vissa naturlagar såsom gravitation.

En möjlighet att träffa B.A.S.E. hoppare, skydivers, surfare, freeriders, streetskaters och andra likasinnade är tanken bakom denna sammankomst som vi hoppas kunna bli ett återkommande evenemang. Detta är även en möjlighet för "vanliga dödliga" att komma och få lite insyn i en annars på vissa håll ganska sluten värld, och det kan i sin tur kanske leda till att vi får lite mer intresse för våra olika utövande.

Då det är många i de olika grenarna som filmar, kommer det finnas chans att visa upp film på en storbildsduk i lokalen. Har något du vill visa?
Ta kontakt med oss!

Date: 27 november
Get in: 20.00
Pris: 60:-
Ålder 18

Kontakt
Thomas Sjöblom - thomas@headdown.net
Gustav Selander - gustavselander@hotmail.com

Hoppas vi ses där!

http://w1.861.telia.com/~u86117883/Xsport/index.htm

:fyllisar

Last edited:
Vart finns den? (antar att det ligger i stockholm, men det går inte att läsa sig till på hemsidan :fakta)

akora skrev:
Vart finns den? (antar att det ligger i stockholm, men det går inte att läsa sig till på hemsidan :fakta)
Saxat från hemsidan:
Baren är belägen i lokalen ”Strix” vid Engelen i G: la stan.

Engelen:
Kornhamnstorg 59b
159 86 Stockholm

Jag ska ju till storstan då, åka nån båt den helgen som polaren lurat på mig. Fast åker gärna upp en dag tidigare om det blir kalas.

Om man får hänga på ett gäng hårdingar :yoparty

akora skrev:
Har en fråga till, kommer det att vara öppet varje helg eller är det bara det angivna datumet?

Japp, det stämmer, jag är lite korkad :D

Sista Torsdagen i varje månad. Som sagt, det är premiär den 27:e och vi ska se till att det blir en kannon afton med mycket folk, Alla ideér och tips på hur vi kan göra kommande kvällar bättre mottags gärna då det är för oss alla vi har xsportbaren! /Gustav :tummenupp

Teo skrev:
Sista Torsdagen i varje månad. Som sagt, det är premiär den 27:e och vi ska se till att det blir en kannon afton med mycket folk, Alla ideér och tips på hur vi kan göra kommande kvällar bättre mottags gärna då det är för oss alla vi har xsportbaren! /Gustav :tummenupp

Åldersgräns?

Blackninja skrev:
Jag ska ju till storstan då, åka nån båt den helgen som polaren lurat på mig. Fast åker gärna upp en dag tidigare om det blir kalas.

Om man får hänga på ett gäng hårdingar :yoparty

Ta med ett gäng och kom å ha kul!!! Lite öl har väl aldrig skadat någon...eller?
:fyllisar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...