Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Haha. Jag tänkte också på det. Ska man skriva artiklar kan man ju för fasen se till att skriva riktigt.pjohan skrev:Suck....
knas81 skrev:Senna=319,000 Tamburinin=449,000kr Corse=499,000 Veltro=550,000 Samtliga har kommit inom de närmsta månaderna.. Gick det inte dåligt för Mv??![]()
Felix skrev:Mäktig!!! hade jag haft 550 lök att hyva ut så är ju valet enkelt vilken hoj det blivit!
Mattiaz skrev:För de pengarna hade jag nog hellre köpt en Gat-Desmosedici när den släpps (iofs måste jag antagligen köpa en 999R först för att överhuvudtaget få tillgång till en Desmosedici men men de e ju småslantar)
knas81 skrev:När den släpps? Vad har jag missat![]()
Mattiaz skrev:Enligt Ducatis hemsida skall de första exemplaren komma ut på "marknaden" våren 2006 men det har varit ganska tyst om det ett tag nu.
Kolla hemsidan http://www.ducati.com/desmosedici/
Ska kosta kring 50000 EURO och som sagt så får ägare av 999R förtur på en sådan.

Maax skrev:Är jag helt ute o cyklar eller är det en "gammal" F4 med ny grafik? Jävligt dyr lack i så fall, o att kalla den en ny modell är lite magstarkt i så fall.
Men snygg var den.
P.S Någon som vill gissa villket jaktplan grafiken inspirerats av?...jag gissar på Jaguar ( 70-tals design tror jag )
Licious skrev:Var dessutom 550k vilket inte är billigare!!
Men cool va/é den
Vad då för någon Ferrari?Fotrally skrev:Snygg var den, men 550k finns det människor som betalar det?!![]()
För det får man juh en ferrari plus lite bensinpengar!![]()

dsoders2 skrev:å dom skriver i mcnytt att mv använder slöa gammla motorer![]()
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |