NY SnuskFET Mv Agusta!!

...hmm...undrar vad den kostar att försäkra :rolleyes:
....men den var najs, t o m super najs :D

pjohan skrev:
Haha. Jag tänkte också på det. Ska man skriva artiklar kan man ju för fasen se till att skriva riktigt. :fatta!

Den hojen var förövrigt den fetaste MV:n jag har sett. Priset är kanske något överdrivet dock...

Senna=319,000 Tamburinin=449,000kr Corse=499,000 Veltro=550,000 Samtliga har kommit inom de närmsta månaderna.. Gick det inte dåligt för Mv?? :confused:

knas81 skrev:
Senna=319,000 Tamburinin=449,000kr Corse=499,000 Veltro=550,000 Samtliga har kommit inom de närmsta månaderna.. Gick det inte dåligt för Mv?? :confused:

Jo. MV såldes för 1 euro till något bolag för ett par veckor sen.

Men som också anges i hojfebers källa är ingen av de här modellerna så nya.
Corse och Veltro presenterades i somras och Tamburini är ännu äldre.

Sen är det här inga hojar som säljs i mer än ett par hundra ex, om ens det.

Veltro är homologeringsmodell för SuperStock VM har jag för mig.

Felix skrev:
Mäktig!!! hade jag haft 550 lök att hyva ut så är ju valet enkelt vilken hoj det blivit!

För de pengarna hade jag nog hellre köpt en Gat-Desmosedici när den släpps (iofs måste jag antagligen köpa en 999R först för att överhuvudtaget få tillgång till en Desmosedici men men de e ju småslantar :rolleyes: )

Mattiaz skrev:
För de pengarna hade jag nog hellre köpt en Gat-Desmosedici när den släpps (iofs måste jag antagligen köpa en 999R först för att överhuvudtaget få tillgång till en Desmosedici men men de e ju småslantar :rolleyes: )

När den släpps? Vad har jag missat :confused:

Öööhm.. bara jag som inte gillade den?

Inte alls lika vacker som de tidigare modellerna..

men vad i helvete.. har dom inte lärt sig att vi älskar sånt här.. varför inte börja serietillverka en hoj som folk har råd med så slipper dom ju sina penga problem :mad: :fatta!

hojjen är ju ren porr men va fan 550K är ju löjligt...

Är jag helt ute o cyklar eller är det en "gammal" F4 med ny grafik? Jävligt dyr lack i så fall, o att kalla den en ny modell är lite magstarkt i så fall.

Men snygg var den.

P.S Någon som vill gissa villket jaktplan grafiken inspirerats av?...jag gissar på Jaguar ( 70-tals design tror jag )

Maax skrev:
Är jag helt ute o cyklar eller är det en "gammal" F4 med ny grafik? Jävligt dyr lack i så fall, o att kalla den en ny modell är lite magstarkt i så fall.

Men snygg var den.

P.S Någon som vill gissa villket jaktplan grafiken inspirerats av?...jag gissar på Jaguar ( 70-tals design tror jag )

Nix.. Massa nytt, den mest påkostade mv:n hittills..

Last edited:
Licious skrev:
Var dessutom 550k vilket inte är billigare!! :pannkyss

Men cool va/é den

Snygg var den, men 550k finns det människor som betalar det?! :va
För det får man juh en ferrari plus lite bensinpengar! :)

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN