Ny skånepåg här!!!

spågan

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2009
Hoj
1997, Triumph,Daytona
Tjenare e ny här. Ny på vägen med,. första året med båge:)
bor i malmö och känner inte så många med cykel, så hör gärna av er om ni ska ut och åka, hänger gärna på! ha d // spågan

Tjena välkommen!
Har du vägarna förbi landskrona kan jag hänga med på en tur.
Är också i stort sett första året för mig blev bara 3 runder i höstas så är också rätt grön :)

Tjenare och välkommen! Sugen på en lite längre tur och landar i Gbg så hänger jag gärna med ut en sväng... =)

vad det du som poppa en liten wheelie utanför polishuset/länsstyrelen idag strax efter 6?

Hallå hallå!

Skicka pm när du ska ut och köra så hänger jag med!! BRa med malmöbo juuuh:tummenupp

Välkommen!
Hörde det var en jä#€% resa att få hem hojen från Trelleborg här om veckan! Och att du fick nytt batteri på köpet.... djungeltrumman går :)

Välkommen

Bor dock inte i Malmö , men passar självklart på att hälsa dej välkommen till sporthoj.Ta det försiktigt på vägarna o glöm inte att man måste tänka för bilisterna åxå :)

Här blev man väl omhändertagen:) Förlåt för blinkersen, ska sluta använda den;) Resan hem från trelle med bågen var en ren kattastrof,. bilen rasade ju på vägen dit:( som tur var va det bara tändkablarna ., men inte kul att köra från trelle till lomma på 2- 3 cylindrar., Bågen e en rad 3.

välkommen.
Du får hålla koll i samåkningstrådarna.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!