Ny skånepåg här!!!

spågan

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2009
Hoj
1997, Triumph,Daytona
Tjenare e ny här. Ny på vägen med,. första året med båge:)
bor i malmö och känner inte så många med cykel, så hör gärna av er om ni ska ut och åka, hänger gärna på! ha d // spågan

Tjena välkommen!
Har du vägarna förbi landskrona kan jag hänga med på en tur.
Är också i stort sett första året för mig blev bara 3 runder i höstas så är också rätt grön :)

Tjenare och välkommen! Sugen på en lite längre tur och landar i Gbg så hänger jag gärna med ut en sväng... =)

vad det du som poppa en liten wheelie utanför polishuset/länsstyrelen idag strax efter 6?

Hallå hallå!

Skicka pm när du ska ut och köra så hänger jag med!! BRa med malmöbo juuuh:tummenupp

Välkommen!
Hörde det var en jä#€% resa att få hem hojen från Trelleborg här om veckan! Och att du fick nytt batteri på köpet.... djungeltrumman går :)

Välkommen

Bor dock inte i Malmö , men passar självklart på att hälsa dej välkommen till sporthoj.Ta det försiktigt på vägarna o glöm inte att man måste tänka för bilisterna åxå :)

Här blev man väl omhändertagen:) Förlåt för blinkersen, ska sluta använda den;) Resan hem från trelle med bågen var en ren kattastrof,. bilen rasade ju på vägen dit:( som tur var va det bara tändkablarna ., men inte kul att köra från trelle till lomma på 2- 3 cylindrar., Bågen e en rad 3.

välkommen.
Du får hålla koll i samåkningstrådarna.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP