Ny SH-tröjomgång

Status
Ej öppen för fler svar.
jag har fortfarande inte fått min :(
finns de nån kolli nr så jag kanske kan se var den är??

Hämtade ut min nyss från DHL.
Kul med tidig julklapp, men mindre kul med feltryck... Vad gör jag nu?!?! :(

någon mer som fått en tröjja med urblekt orange på sporthojjtrycket på ryggen, eller ska det vara så ? :gnissla

och dhl försökte begära en dubbel frakt pga att dom var hem till mig mitt på dagen utan att medela att dom kommer och jag ej vad hemma, värdelöst med dhl...:arsele
så skulle alldrig posten eller schenker göra..jobbar själv åt schenker :tummenupp

men jävligt bra med tröjja innan jul och slogan stämde så bra jobbat endå :yoparty

någon mer som fått en tröjja med urblekt orange på sporthojjtrycket på ryggen, eller ska det vara så ? :gnissla

och dhl försökte begära en dubbel frakt pga att dom var hem till mig mitt på dagen utan att medela att dom kommer och jag ej vad hemma, värdelöst med dhl...:arsele
så skulle alldrig posten eller schenker göra..jobbar själv åt schenker :tummenupp

men jävligt bra med tröjja innan jul och slogan stämde så bra jobbat endå :yoparty

DHL var hemma hos mig igår utan att medela att de kommer.. Jag var inte hemma och de lämnade inga spårm efter sig!! HUR vet jag detta?? - Idag ringde jag till DHL och de säger att jag skulle ringa till DHL HBG på måndag. SORGLIGT att man ska behöva jaga sitt eget paket!!! :(

Jag har heller inte fått min tröja så ett PM om kollinr skulle sitta fint
Tack Swedie

jag har inte kunnat hitta mitt paket, tydligen så finna de tre olika DHL är de nån som vet vilken DHL är de som har levererat tröjorna??

Har inte sett till någon tröja än :( Kanske för att man bor i de nordliga provinserna...:va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey