Ny SH-tröjomgång

Status
Ej öppen för fler svar.
Fick min nån timme sedan, vart helt paff hade inte en tanke på att det kunde vara tröjan, nån främmling som lämnar över ett packet och säger "kör försiktigt" :)

Passar bra, helnöjd!

Fan vad najs att folk fått sina tröjor:tummenupp Hoppas verkligen att min beställning kom in i tid och att jag får den i dagarna jag med

Fan vad götttt!! Kom hem från jobbet och vad står där utanför dörren, en låda från DHL. Vad är nu detta? öppnar Jiippiii tidiga julklappar från sh!! :tummenupp :yoparty :D

Fick min idag me :-) Synd att den va så liten i storlek bara, undrar hur man ska få på sig den över skyddvästen :-/ Trevligt med tidiga julklappar hehe!

Jag frågade tryckeriet och de säger att dessa tröjor (Southwest) är lite små i storlekarna tydligen.

Men det varierar fortfarande en hel del mellan person och person vad som är smått och vad som är stort... en djungel det där.

Hej!

Är det DHL som kör ut tröjorna hem till folk? Hur går det till om man inte är hemma och bor i lägenhet?? Sätter dom den framför dörren bara? (risk för att någon själer den)! Jag har inte vart hemma hela dagen.. har inte fått någon paket än! :(

Hej!

Är det DHL som kör ut tröjorna hem till folk? Hur går det till om man inte är hemma och bor i lägenhet?? Sätter dom den framför dörren bara? (risk för att någon själer den)! Jag har inte vart hemma hela dagen.. har inte fått någon paket än! :(
De bör lämna en lapp för upphämtning vid närmasta DHL-ställe.

Tidig julafton!

De bör lämna en lapp för upphämtning vid närmasta DHL-ställe.

DHL hittade hit också! :tummenupp
Det låg ett vadderat kuvert ute på bron (bor i villa) och en lapp uppepå när jag kom hem...

Är 166 cm kort och köpte en M. Den är precis rätt längd (på gränsen till för kort) men rätt stor i omkrets. Kan nog gå upp 20 pannor utan problem :D :yoparty

Bifogat

• IMG_35131.jpg
    IMG_35131.jpg
    106.6 KB · Visningar: 52
Last edited:
DHL Hade varit hemma hos mig idag(Jag bor i lägenhet). Satt en lapp på dörren att de varit där, på den fanns sändningsnummer och telefonnummer, så jag ringer imorgon eller åker till "servicepoint" och hämtar den eftersom jag jobbar nära :).
Skönt att ha den att mysa i under julen :D
Tack SH! :)

Hej!

DHL Hade varit hemma hos mig idag(Jag bor i lägenhet). Satt en lapp på dörren att de varit där, på den fanns sändningsnummer och telefonnummer, så jag ringer imorgon eller åker till "servicepoint" och hämtar den eftersom jag jobbar nära :).
Skönt att ha den att mysa i under julen :D
Tack SH! :)

Niice! Då får jag nog min snart också! :)

fick min nyss.. yeah!!! har large i vanliga fall men nu tog jag en xl och den satt perfekt.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back