Ny SH-tröjomgång

Status
Ej öppen för fler svar.

Phogelbice

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Ort
telyeah
Hoj
Husabürg, Scott
Fick min nån timme sedan, vart helt paff hade inte en tanke på att det kunde vara tröjan, nån främmling som lämnar över ett packet och säger "kör försiktigt" :)

Passar bra, helnöjd!
 

jimzzz

Ny medlem
Gick med
25 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
03 Suzuki gsxr
Fan vad najs att folk fått sina tröjor:tummenupp Hoppas verkligen att min beställning kom in i tid och att jag får den i dagarna jag med
 

iop

Motard for life!!!
Gick med
11 May 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 990, KTM660, Macio 250
Fan vad götttt!! Kom hem från jobbet och vad står där utanför dörren, en låda från DHL. Vad är nu detta? öppnar Jiippiii tidiga julklappar från sh!! :tummenupp :yoparty :D
 

Sundberg No1

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2007
Ort
Järbo
Hoj
KTM 950 Adv. -03 & KTM 200 EXC -01
Fick min idag me :) Synd att den va så liten i storlek bara, undrar hur man ska få på sig den över skyddvästen :-/ Trevligt med tidiga julklappar hehe!
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jag frågade tryckeriet och de säger att dessa tröjor (Southwest) är lite små i storlekarna tydligen.

Men det varierar fortfarande en hel del mellan person och person vad som är smått och vad som är stort... en djungel det där.
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Hej!

Är det DHL som kör ut tröjorna hem till folk? Hur går det till om man inte är hemma och bor i lägenhet?? Sätter dom den framför dörren bara? (risk för att någon själer den)! Jag har inte vart hemma hela dagen.. har inte fått någon paket än! :(
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Hej!

Är det DHL som kör ut tröjorna hem till folk? Hur går det till om man inte är hemma och bor i lägenhet?? Sätter dom den framför dörren bara? (risk för att någon själer den)! Jag har inte vart hemma hela dagen.. har inte fått någon paket än! :(
De bör lämna en lapp för upphämtning vid närmasta DHL-ställe.
 

Snoopy

Tutlurad..
Gick med
9 Aug 2008
Ort
Uppsala-ish
Hoj
1989 Yamaha FZR1000, 1998 Ducati 916 BP
Tidig julafton!

De bör lämna en lapp för upphämtning vid närmasta DHL-ställe.

DHL hittade hit också! :tummenupp
Det låg ett vadderat kuvert ute på bron (bor i villa) och en lapp uppepå när jag kom hem...

Är 166 cm kort och köpte en M. Den är precis rätt längd (på gränsen till för kort) men rätt stor i omkrets. Kan nog gå upp 20 pannor utan problem :D :yoparty
 

Bifogat

  • IMG_35131.jpg
    IMG_35131.jpg
    106.6 KB · Visningar: 52
Last edited:

Visse

The Unforgiven
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Uppsala
Hoj
Svart Yamaha R1 2008
DHL Hade varit hemma hos mig idag(Jag bor i lägenhet). Satt en lapp på dörren att de varit där, på den fanns sändningsnummer och telefonnummer, så jag ringer imorgon eller åker till "servicepoint" och hämtar den eftersom jag jobbar nära :).
Skönt att ha den att mysa i under julen :D
Tack SH! :)

Hej!

Är det DHL som kör ut tröjorna hem till folk? Hur går det till om man inte är hemma och bor i lägenhet?? Sätter dom den framför dörren bara? (risk för att någon själer den)! Jag har inte vart hemma hela dagen.. har inte fått någon paket än! :(
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
DHL Hade varit hemma hos mig idag(Jag bor i lägenhet). Satt en lapp på dörren att de varit där, på den fanns sändningsnummer och telefonnummer, så jag ringer imorgon eller åker till "servicepoint" och hämtar den eftersom jag jobbar nära :).
Skönt att ha den att mysa i under julen :D
Tack SH! :)

Niice! Då får jag nog min snart också! :)
 

dennis_h

Ny medlem
Gick med
10 May 2008
Ort
karlholm
Hoj
-96, Honda cbr 900 rr fireblade
fick min nyss.. yeah!!! har large i vanliga fall men nu tog jag en xl och den satt perfekt.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top