Ny SH-tröjomgång

Status
Ej öppen för fler svar.
Var nog någongång vid den tiden som jag också fick det till att fungera.

Antar att jag/vi är lite sena på det

ingen julklapp iår :kulspruta :tomten

Last edited:
Till nästa gång skulle man vilja önska fler tillåtna tecken per rad, typ 25-30 stycken istället för 20. Vet att det blir smått men ändå...

DHL var hit och skulle leverera paket från Reklammarkarna. Paketet hade fel namn, men rätt adress. Däremot togs det inte emot. Så här i efterhand anar jag att det kan ha varit SH-tröjan. Någon som har koll på om det är Reklammarkarna som används?

Tröjorna ska vara på väg ut! Vad menar du med att paketet hade fel namn men rätt adress? Jag hoppas innerligen att tryckeriet inte fuckat.

Fel efternamn. Det var adresserat till Lindholm och inte Lindblom, vilket hade varit korrekt. Jag får rätt gott om leveranser till mina företag och det förekommer med jämna mellanrum fel i leveranser så DHL själva tyckte att de skulle ta paketet åter, då jag inte kände igen avsändaren. Hur löser man nu detta är bara frågan. Kan man kontakta reklamfirman och få fram ett sändningsnummer, eller? Lätt irriterande att jag inte bara kvitterade ut även det där kollit. Men, men, man är inte alltid så snabb uppenbarligen...

Fel efternamn. Det var adresserat till Lindholm och inte Lindblom, vilket hade varit korrekt. Jag får rätt gott om leveranser till mina företag och det förekommer med jämna mellanrum fel i leveranser så DHL själva tyckte att de skulle ta paketet åter, då jag inte kände igen avsändaren. Hur löser man nu detta är bara frågan. Kan man kontakta reklamfirman och få fram ett sändningsnummer, eller? Lätt irriterande att jag inte bara kvitterade ut även det där kollit. Men, men, man är inte alltid så snabb uppenbarligen...
Ärligt vet jag inte faktiskt. Det där får du nog sköta med DHL tyvärr. Du borde definitivt prata med DHL så snabbt som möjligt iaf.

Om alla vore uniforma i längden på armar o ben samt överkropp, nacke och midje och bröst och rygg och axlar så skulle vi inte ha några problem med storlekerna :tummenupp

Fick min för en halvtimmes sen, är jättenöjd och den sitter perfekt över stället :tummenupp

Fick mina nyss oxå!
En M som är perfekt till vardags och en L som utan problem går över stället :rock
Bästa kuren mot min förkylning!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!