Ny sambo!

Jag frågade precis tjejen om jag fick ta upp race hojen o ställa den i hennes lägh :) .Efter som hon bor lite smidigare än vad jag gör hon tittade så där konstigt på mej ,precis som kvinnor kan men jag tror hon bara är rädd för konkurrensen :rolleyes:

R1bjorn skrev:
Farligt lockande att spåra ur på en värmning :fyllisar - dra igång den o varva fint på fyllan. Kanske smart att du tog bort tanken - men det hade varit lite kul att se foton när parketten blir burnad på efterfesten... :yoparty

Var det inte några miffon till norrmän som burna skiten ur en gixxer inne i en lägenhet. Fi zatan vad det måste låta, lukta o ryka. Mao, :tummenupp !

crashtestdummy skrev:
jag har min ståendes på jobbet, jag tycker det stinker gamla avgaser. då är det ändå 2100 kvadrat och 10 meter i takhöjd så det är mycket luft där. har du pluggat avgasröret eller är det bara min som luktar sunk i avgasröret??
Prova att rulla ihop ett par wonderbaum doftgranar. Och peta in dom i avgasröret :tummenupp

crashtestdummy skrev:
jag har min ståendes på jobbet, jag tycker det stinker gamla avgaser. då är det ändå 2100 kvadrat och 10 meter i takhöjd så det är mycket luft där. har du pluggat avgasröret eller är det bara min som luktar sunk i avgasröret??

Fan jag har pluggat henne överallt!! :D :tuttar

luftburk, avgassytem, tvättade den jävla kejdan hur länge som helst, man får kolla lååångt in i svingen, där hittar man mycket gött klet att ta bort! :tummenupp som jag antar luktar.

trodde däcken skulle lukta mer. men jag tror inte jag inbillar mig för tjejen sa att den inte lukta nånting, o hon brukar inte direkt hänga i garaget oo förstört luktsinnet med bensin o dyl.

O nej, blir ingen böörn på parketten, mår dåligt som det är på bakfyllan. behöver inte se feta gummispår i min nypolerade parkett så jag får ännu mer ångest :fyllisar

Gottis skrev:
Jag frågade precis tjejen om jag fick ta upp race hojen o ställa den i hennes lägh :) .Efter som hon bor lite smidigare än vad jag gör hon tittade så där konstigt på mej ,precis som kvinnor kan men jag tror hon bara är rädd för konkurrensen :rolleyes:

eller för att den ska läcka olja på "hennes fina golv"

Jag är :6surkart för att våra hojar INTE kan tas in i huset pga trapp.

2fast4hjo skrev:
eller för att den ska läcka olja på "hennes fina golv"

Jag är :6surkart för att våra hojar INTE kan tas in i huset pga trapp.

den läcker inte olja och vem har en 05:a racer i sitt vardarsrum då det är ju bara coolt det tjejer förstår sej inte på sånt

hon får ju mer behandling än vad Racern får nu, så jag tycker jag borde få ta in den :) :rolleyes:

Gottis skrev:
den läcker inte olja och vem har en 05:a racer i sitt vardarsrum då det är ju bara coolt det tjejer förstår sej inte på sånt

hon får ju mer behandling än vad Racern får nu, så jag tycker jag borde få ta in den :) :rolleyes:

Jag "vet" att din hoj inte läcker olja :pannkyss men vet din :tuttar det

Klippet på de galna norrmännen http://www.dumpalink.com/media/989

Last edited:
dom e goa de dära norrbaggarna..hans kärring blirnog glad när de får sova i en gaskammare närmsta månaderna... hehehe

Ah bra att du lyckats få henne rumsren.
Min stank i en månad förra vintern, fast jag plockade bort tanken, bränsleslangar & pump, luftfilter, plastade in förgasarna (efter tömning) och tvättade den.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back