Jag frågade precis tjejen om jag fick ta upp race hojen o ställa den i hennes lägh
.Efter som hon bor lite smidigare än vad jag gör hon tittade så där konstigt på mej ,precis som kvinnor kan men jag tror hon bara är rädd för konkurrensen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
R1bjorn skrev:Farligt lockande att spåra ur på en värmning- dra igång den o varva fint på fyllan. Kanske smart att du tog bort tanken - men det hade varit lite kul att se foton när parketten blir burnad på efterfesten...
![]()
Prova att rulla ihop ett par wonderbaum doftgranar. Och peta in dom i avgasröretcrashtestdummy skrev:jag har min ståendes på jobbet, jag tycker det stinker gamla avgaser. då är det ändå 2100 kvadrat och 10 meter i takhöjd så det är mycket luft där. har du pluggat avgasröret eller är det bara min som luktar sunk i avgasröret??
crashtestdummy skrev:jag har min ståendes på jobbet, jag tycker det stinker gamla avgaser. då är det ändå 2100 kvadrat och 10 meter i takhöjd så det är mycket luft där. har du pluggat avgasröret eller är det bara min som luktar sunk i avgasröret??

Gottis skrev:Jag frågade precis tjejen om jag fick ta upp race hojen o ställa den i hennes lägh.Efter som hon bor lite smidigare än vad jag gör hon tittade så där konstigt på mej ,precis som kvinnor kan men jag tror hon bara är rädd för konkurrensen
![]()
2fast4hjo skrev:eller för att den ska läcka olja på "hennes fina golv"
Jag ärför att våra hojar INTE kan tas in i huset pga trapp.
Gottis skrev:den läcker inte olja och vem har en 05:a racer i sitt vardarsrum då det är ju bara coolt det tjejer förstår sej inte på sånt
hon får ju mer behandling än vad Racern får nu, så jag tycker jag borde få ta in den![]()
![]()
men vet din
det kalasbra på festen ju...bara en spegelboll å lite blinkande lampor som saknas så har man värsta nattklubben ju2fast4hjo skrev:Klippet på de galna norrmännen http://www.dumpalink.com/media/989

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |