Ny sambo!

Alex 6R

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
Sukke GSXR -03, antagligen 159hk på hjulet
Fick en sambo i veckan, tyvärr delar vi ej på hyran. men som inte klagar när man kommer hem sent på natten, och sover mest hela dagen. luktar gör hon inte längre heller, bara första dagen i nya lyan. :)

Bifogat

• P1010017 (Medium).JPG
    P1010017 (Medium).JPG
    98.8 KB · Visningar: 941
  • P1010020 (Medium).JPG
    P1010020 (Medium).JPG
    70.3 KB · Visningar: 716
Stackare! :huvet

Onej, jag är inte alls aviúndsjuk. :rolleyes:

Edit: Grattis!

Alex 6R skrev:
Fick en sambo i veckan, tyvärr delar vi ej på hyran. men som inte klagar när man kommer hem sent på natten, och sover mest hela dagen. luktar gör hon inte längre heller, bara första dagen i nya lyan. :)

nu får jag allt be dom bygga ut hissen i huset så det ryms en hoj :D

du vet "allting går" krävs bara lite planering, jag fick inte direkt in den med alla kåpor på, strippade den helt.

Alex 6R skrev:
du vet "allting går" krävs bara lite planering, jag fick inte direkt in den med alla kåpor på, strippade den helt.

haha, knappt man ryms åka ensam i hissen som finns nu :3freak

klart man kan lägga lång plank i trappan och gasa upp med hojen :D

det skulle åldringarna i huset rå digga :rofl :rofl

Mickez77 skrev:
haha, knappt man ryms åka ensam i hissen som finns nu :3freak

klart man kan lägga lång plank i trappan och gasa upp med hojen :D

det skulle åldringarna i huset rå digga :rofl :rofl

Jävla kärring.. Gör en väl avvägd stoppie... Eller ännu fränare... Kör in den i hissen på bakhjulet...

Biturbo skrev:
Jävla kärring.. Gör en väl avvägd stoppie... Eller ännu fränare... Kör in den i hissen på bakhjulet...

hmm.... får mäta bredden på styret och höjden på hojen.., hissen är smal och grund :gnissla

ah17 skrev:
Ur hälsosynpunkt kan jag informera om att dagens bensin med blyersättningsmedel är duktigt cancerogent. Sörj för god ventilation.
Tanken såg ut att vara borttagen.
Såg jag fel?

jag tvättade den tre gånger innan jag ställde in den, under, över, emellan, tog bort all olja och klet som var runt kedjan o dylikt. tvättade alla kåpor in och utvändigt. tog bort tanken, pluggade alla hål till luftburken, koppla ur batteriet. tänkte att jag skulle tömma tanken som står i garaget nu och lufta den, men tror att det kommer att lukta en del i alla fall.

tycker inte det luktar nåt alls nu, gjorde första dagen, men inte nu,, kanske lite däck om man går o lukar på den

hur har ni andra gjort?

Vågar fan inte ställa in den i kåken.Kärringen stryper mig och ungarna kommer förmodligen att göra blandade småhopp på den då.Nej den får stå i garaget bredvid min säng. :tummenupp

Farligt lockande att spåra ur på en värmning :fyllisar - dra igång den o varva fint på fyllan. Kanske smart att du tog bort tanken - men det hade varit lite kul att se foton när parketten blir burnad på efterfesten... :yoparty

jag har min ståendes på jobbet, jag tycker det stinker gamla avgaser. då är det ändå 2100 kvadrat och 10 meter i takhöjd så det är mycket luft där. har du pluggat avgasröret eller är det bara min som luktar sunk i avgasröret??

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back