"Ny" rulle från PMC (Nitrous & Co)

• Thread starter Thread starter s9d8as0vjk
  • Start date Start date
Tankar för fullt, antar att den är lika bra som vanligt. Är du klar med köket nu då? :) Så att det blir en ny hoj till våren!? :tummenupp

Fazer skrev:
Tankar för fullt, antar att den är lika bra som vanligt. Är du klar med köket nu då? :) Så att det blir en ny hoj till våren!? :tummenupp

Köket ligger på is men badrummet är klart. Hojen går före köket och sparkapitalet är nästan komplett för hojköp nu ... sugen på hoj så jag spricker snart !

Feta wheelies som vanligt från er kan inget annat säga än att grabbarna har "skills", men mixen var ganska enformig. eller fresten.. väldigt enformig.

Men stuntsen rockade!

/KetogaN

Gillar kontrasten med snö & motorcyklar, men vad som kanske behövs är lite mera variation och andra vinklar, med en linskamera kan man variera onboard & filmat ifrån vägkanten, rätt mixat blir det kanon, men som sagt det tar en j-a tid och kräver en hel del resurser.

Keep up the good work :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Gillar kontrasten med snö & motorcyklar, men vad som kanske behövs är lite mera variation och andra vinklar, med en linskamera kan man variera onboard & filmat ifrån vägkanten, rätt mixat blir det kanon, men som sagt det tar en j-a tid och kräver en hel del resurser.

Keep up the good work :tummenupp

:7peta
Det var inte ens tänkt att filma denna dag. Var trots allt lite kallt och lovikavantarna fick vara på när det filmades.
Det finns pennkamera och så, vilket används vid tillfällen när det filmas.
Denna dag var mer ut och njut, fika lite varmt och leka in våren lite. Sen att det hamnade på film är ju bara kul
Så här handlade det inte om att göra "årets filmrulle" (den kanske kommer från Nitrous under 2004 ;) )

Kul var det i alla fall att vara ute så tidigt och få se stoppies och wheelies.

Ser skoj ut det lilla jag kunde se, för hög bitrate på filmen för min trötta jobb-laptop..hack hack hack! :tungan

Liwa1 skrev:
:7peta
Det var inte ens tänkt att filma denna dag. Var trots allt lite kallt och lovikavantarna fick vara på när det filmades.
Det finns pennkamera och så, vilket används vid tillfällen när det filmas.
Denna dag var mer ut och njut, fika lite varmt och leka in våren lite. Sen att det hamnade på film är ju bara kul
Så här handlade det inte om att göra "årets filmrulle" (den kanske kommer från Nitrous under 2004 ;) )

Kul var det i alla fall att vara ute så tidigt och få se stoppies och wheelies.

Jamenurå, ja sa ju att jag gillade filmen, det är mer än vad PMC gänget brukar säga om våra filmer :tungan

GSXR1100R skrev:
Jamenurå, ja sa ju att jag gillade filmen, det är mer än vad PMC gänget brukar säga om våra filmer :tungan

Så sant, så sant.. . :D

GSXR1100R skrev:

Sa ju inget om att du inte skulle ha gillat filmen :va utan skrev bara att vid seriös filmning (vad det nu är) så används pennkameran och andra vinklar, mer olika motiv, vinklar och annat än som någon uttryckte det "Mest för den innersta kretsen tror jag, man får se hojar uiiila fram o tillbaka på en rakssträcka"

Kan hålla med om att det var kul att åka när det var snö kvar men ändå väder för att köra i.

PMC och deras kritik om andras filmer kan inte jag svara på, det kan dom bara svara på själva

Jag har ju varit nere hos er några veckor sommaren 2001 och sett er köra och nog kan ni köra allt :tummenupp även flera av era filmer har varit bra
Diggar minimotorfilmen.

Liwa1 skrev:
Sa ju inget om att du inte skulle ha gillat filmen :va utan skrev bara att vid seriös filmning (vad det nu är) så används pennkameran och andra vinklar, mer olika motiv, vinklar och annat än som någon uttryckte det "Mest för den innersta kretsen tror jag, man får se hojar uiiila fram o tillbaka på en rakssträcka"

Kan hålla med om att det var kul att åka när det var snö kvar men ändå väder för att köra i.

PMC och deras kritik om andras filmer kan inte jag svara på, det kan dom bara svara på själva

Jag har ju varit nere hos er några veckor sommaren 2001 och sett er köra och nog kan ni köra allt :tummenupp även flera av era filmer har varit bra
Diggar minimotorfilmen.
Ojdå nu får man se upp på mässan :D
Nejdå jag bara skojar lite, kul att ni orkar göra filmer, det är för få som vågar sig på att visa sina hemmagjorda filmer tycker jag, filmerna behöver ju inte vara i Hollywood klass för att visas på SH.

Det är som vanligt dom som aldrig gjort en egen film någonsin som klagar mest, dock finns det vissa som vet vilket jobb som ligger bakom en bra film.

Upp med era amatörfilmer nu alla amatörer på SH :tummenupp

Kul med film! Vid vilken tid på året var detta inspelat? Alltså, typ ett datum så man vet hur illa skiten är.

Swedie skrev:
Kul med film! Vid vilken tid på året var detta inspelat? Alltså, typ ett datum så man vet hur illa skiten är.

Typ mars eller april förra året. Brrrrrrrrrr...

Den är ihopklippt mest för eget bruk.
Det finns klart mycket bättre filmer gjorda av Nitrous under movie på PMC.

GSX1100R
Ta med din minimotor till mässan så tar jag med våran och så gör vi upp där :tummenupp (fan fan fan, du kommer åka åttor runt mig ju...)

Jag tycker filmen var bra faktiskt. Som nån sa blev det ganska enformigt med bara en kamera och inte så varierade trick, men musikvalet var bra tycker jag och ett jätte + för att ni hade kvar motorljuden :tummenupp

Back