GSXR1100R
The older i get the faster i was
Får man köra inne på mässan om man tar med egen Minimoto?Liwa1 skrev:GSX1100R
Ta med din minimotor till mässan så tar jag med våran och så gör vi upp där(fan fan fan, du kommer åka åttor runt mig ju...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Får man köra inne på mässan om man tar med egen Minimoto?Liwa1 skrev:GSX1100R
Ta med din minimotor till mässan så tar jag med våran och så gör vi upp där(fan fan fan, du kommer åka åttor runt mig ju...)
GSXR1100R skrev:Får man köra inne på mässan om man tar med egen Minimoto?
GSXR1100R skrev:Får man köra inne på mässan om man tar med egen Minimoto?

Cow a bunga va fräckt, en GRC vaNitrous skrev:Är du säker på att du våga ställa upp mot min o Liwa1's håriga racer, även kallad "Lilla Cow"
/Nitrous

Japp så är det, men ni på PMC är lite slöa själva på att kommentera filmerMr B skrev:Man får resonera som så här. Alla filmer lägger man inte ner sin själ bakom utan en del klipper man ihop lite snabbt för att det ska bli något att visa för de som är intresserade.
Mr B skrev:Datumet på filen är 2003-03-17 så det är filmat innan det iallafall.
Så ni har ca 2 månader på er om ni vill leka "bräckning" ....
Man får resonera som så här. Alla filmer lägger man inte ner sin själ bakom utan en del klipper man ihop lite snabbt för att det ska bli något att visa för de som är intresserade.
Mr B skrev:GSXR1100R, jepp kan nog stämma men personligen kollar jag inte på så mycket film.
KetogaN, missade en rulle från oss ... 2002-02-03_PotatoesMc_meeting.wmv
7 dagar tidigare än er ...![]()
ROCKAR!!!!!Härligt att se.Hur gick det för snubben som vurpar i ett gnistregn i en av rullarna??? mvh//jackeMr B skrev:Kika in på http://www.potatoesmc.com under "Videos" / "Own Videos" så hittar ni den överst.
Snart börjar säsongen 2004 ! Gäller att vara optimist !
seeena killen!Såg att ni gillar minimoto,min polare crille äger en gokarthall där det även körs minimoto o motard på helgerna.Kanske ni skulle vilja komma upp nån helg o ta en raincheck på mässhelgen,o visa va ni går för på motard.Båda mina motarder står till förfogande?att crille brukar va frikostig me sina minimotohojar(o dom går ruggigt)??????GSXR1100R skrev:Får man köra inne på mässan om man tar med egen Minimoto?
ktmjacke skrev:+ istället för frågetecken annars vart det rätt

Absolut, klart attt vi kommer, är det i Slöddertäljektmjacke skrev:seeena killen!Såg att ni gillar minimoto,min polare crille äger en gokarthall där det även körs minimoto o motard på helgerna.Kanske ni skulle vilja komma upp nån helg o ta en raincheck på mässhelgen,o visa va ni går för på motard.Båda mina motarder står till förfogande?att crille brukar va frikostig me sina minimotohojar(o dom går ruggigt)??????
Gumpa skrev:Helt OK & grymt bra musik![]()
Fan va sugen man blir att köra hoj......
Keep up the good work![]()
btw
Tankade hem en annan film från Eran hemsida,
En Zx6r & en TT600 som kör i Stockholm,
Vad är det för årsmodell på Zx6:an?

|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller