Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu kanske jag talar i nattmössan, men det är väl 600 mil och / eller minst 6 månader gammal och i bruk. Iaf från tyskland.
Fast kan ju säga att det är mer spännande utan TCDe kanske försöker sälja bort 2010'orna innan de nya uppdaterade modellerna med elektronikpaktet kommer 2011. Bra pris! Klart lockande men TC lockar mer.
Funkar importen smärtfritt så gör nog TS ett klipp ändå. Fin hoj! Lycka till![]()
De kanske försöker sälja bort 2010'orna innan de nya uppdaterade modellerna med elektronikpaktet kommer 2011. Bra pris! Klart lockande men TC lockar mer.
Funkar importen smärtfritt så gör nog TS ett klipp ändå. Fin hoj! Lycka till![]()
Är inte bara TC och eloktronik som är uppdaterat...värkar som de har gjort något med motorn också på de nya fast de fortfarande skriver att den har 180 hp....men i bänkarna värkar den ha ca 15hp mer än föra årets model.
Det är APRC SE modellen som kostar 211900 krMen priset ?
Kostar inte en R 10:a här hemma , över 210-tusen ?
Hör med däckfirman Jennings, dom har containers som går mellan England och svea.
troligtvis billigare att skicka hem hojen med dom.
Men priset ?
Kostar inte en R 10:a här hemma , över 210-tusen ?
Så vi får väl se alla skeptiska när jag fått hem min så kan jag ge en rapport om hur allt gått...
Det är busenkelt att handla i Europa idag. Nästan lika lätt som att köpa ÖL och ta med sig hem från Danmark..... Enda är att ölen inte behöver momsas eller registreras i SWE....
Ha det gott
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |