ny RRR sida

icemanjoakim

Bannad
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Suzuki GSXR600/GSXR1000
Hej,

Idag släpptes min nya website: www.realroadracing.se lös på nätet.
Det är en websida som förhoppningsvis ska öka intresset för sk real road racing, dvs road racing på landsvägsbanor precis så som allt startade en gång i tiden (när jag var ung!;-).

Sidan är även ett ställe där jag själv kan berätta min historia om mina drömmar och mål med min racing.
Tänk nu på att den är helt nybakad och klaga inte för mycket.
Givetvis är jag tacksam för tips & ideer ang sidan.

Vi hörs & ses i depån & på asfalten...

Joakim

Snygg sida, lycka till med din satsning, kul att se att någon satsar på detta även om jag själv är alldeles för feg för att köra race på vanliga vägar.
Kör ( lagom) hårt! :tummenupp

inte mycket att säga om sidan, ser skitbra ut.
Cool, Isle of Man är klart lockande, ska hålla ett öga på hur du går tillväga.
Ser att du körde förr också, hm, kan vi ha åkt samtidgt tro, jag började dock -90, då slutade du eller hur va det?

Det finns väl ett gatlopp i Danmark? kört det nånn gång?
Lycka till,
Petter

Ingen som sågat min sida ännu - skönt, puh!

McRae, Jonas M och Ecce - tack för de snälla orden - det värmer!

R2 - jag slutade min korta karriär (oskadad) 1990 i den snabba vänstern efter depån på Mantorp med en otrimmad fjolårs debutant TZR 250 tvåtakts gathoj som jag körde med i Superstreet tror jag det hette. Blev omkörd av absolut alla på rakorna sista säsongen och tappade lusten eftersom jag inte hade råd med bättre grejer. Man har aldrig det man behöver när man behöver det - är det inte konstigt!
Har inte kört i DK men talas om det - kanske vore något?

Mitt mål i år är inställt på ULSTER GRAND PRIX samt DUNDROD 150 i augusti, båda racen går precis utanför Belfast på en gammal klassik landsvägsbana - de körde tom GP VM där så sent som på 70 talet. Var där förra året och rekade och det är en fantastisk tävling.
Har även sett Isle of Man TT samt Northwest 200 LIVE och jag rekommederar samtliga race. Stämningen på äkta racing i Irland är grym. Alla är där och tittar på, upp till 100.000 åskådare ibland. Tyvärr har vi inte något större intresse för road racing i Sverige - synd...

Vi ses & hörs,
Joakim

Torkel - vilken grymt häftig bild - kanonläcker!

Pelle - tack... hoppas du har repat dig efter olyckan, vi ses väl i depån nästa gång?

Joakim

Vi ses på bikeweek där ska jag försöka köra i från dig. ska bara och laga hojen
har inte orkat förrän nu.

GRYYYYM sida Jocke!!! :Bugar

Att du var en sån jäkel på webdesign? :)

Och nu börjar RR-karriären ta sig också, jojo...... det här blir bra!

Jenny... med alla dessa gråa hår så är åldern inget jag kan förneka...
jag är som ett riktigt fint årgångsvin - blir bara bättre med åren! :yoparty

Clifford... 1000 tack för komplimangen - men tyvärr så skulle jag i egenskap av webdesigner inte få upp en bokstav på nätet.
Det är Iceman's webmaster Daniel (se: www.reactorgraphics.com) som lagt sina magiska händer på min sida, han är grymt bra!

PS!
Jäkligt trist att jag missar er fest, det hade vart kanonkul att få festa med er galningar - men jag & Miinin ska ta en weekend på båten & göra bohuslän farligt i helgen - vi kanske ses på marstrand :banana

nästa gång..........

Joakim

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa