Ny racingdesign inför 2007

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Är väl inte bara jag som funderar på en ny design inför 2007, lägg upp era bilder på hur era hojar ska se ut.

Jag har lyckats komma fram till ett förslag, tänkte göra några till, så att man har några att välja på. Jag vet att jag är kass, men det är roligt att leka.
Väldigt svårt att bestämma mig, oavsett hur den kommer se ut, kommer de röda nummerbottnarna förstöra allt :mad:

Bifogat

• ny-design1.JPG
    ny-design1.JPG
    106.9 KB · Visningar: 540
Last edited:
Alicia skrev:
2663123 Är väl inte bara jag som funderar på en ny design inför 2007, lägg upp era bilder på hur era hojar ska se ut.

Jag har lyckats komma fram till ett förslag, tänkte göra några till, så att man har några att välja på. Väldigt svårt att bestämma mig, oavsett hur den kommer se ut, kommer de röda nummerbottnarna förstöra allt :mad:

höru alice, lägg upp grundbilden på din hoj, asså helsvart, så ska jag leka lite med den.

Alicia skrev:
2663123 lägg upp era bilder på hur era hojar ska se ut.

För trångt i garaget och för dåligt ljus för att få til nån bra bild ,men dekaltrimmning är det som gäller iår.

Här är hojen som kommer äga sanfållan nästa sommar.. :yoparty

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    72.4 KB · Visningar: 214
  • 2.jpg
    2.jpg
    79 KB · Visningar: 101
  • 3.jpg
    3.jpg
    89.7 KB · Visningar: 126
P@trik skrev:
2663205 Biltema sprayfärg :yoparty

Hade planer på att lacka seriöst först men va fan då hade man väl kraschat på första varvet..

:yoparty

Men du. Man kan ta och slipa ner rinningarna med 1200 papper, sedan på med 2000papper och sist autosol så blire Fina fisken!

2000papper, autosol och vatten gör underverk med burklackade kåpor!

Bara för att Alicia tyckte om rött, :rolleyes: , så la jag till lite rött på hennes version. ;)

Bifogat

• ny-design1rödangry.JPG
    ny-design1rödangry.JPG
    77.9 KB · Visningar: 135
Last edited:
Alicia skrev:
2663123oavsett hur den kommer se ut, kommer de röda nummerbottnarna förstöra allt :mad:
Bara kommendera sambon att ändra färg på SH till svart och rött. :tummenupp
man vill ju inte avslöja i förväg, det ska ju vara en surprise. Hoppas kunna måla mitt andra kåpset i en helt annan färg och design men vet at Teddys RS250R kommer bli skitsnygg när vi är färdiga med den. :yoparty

oscar skrev:
2663509 Antar att det var före din tid, men det kallas för att "göra en XENOMORF"! :hihi
Men för att göra en äkta Xenomorf räcker det väl inte med första varvet. Första böj ska det väl vara?

Last edited:
Gustav O skrev:
2663951
Men för att göra en äkta Xenomorf räcker det väl inte med första varvet. Första böj ska det väl vara?

Dessutom tror jag man ska tokgasandes ha owheelat ut ur depån BARA FÖR ATT VARA FÖRST!!!!!!!!!!!:yoparty

Och efter den "äkta" xenomorfen har man 30 nya ovänner i depån, eftersom alla andra hade däckvärmare på och nu står och får kalla däck igen:D

Enbart fördelar med det förfarandet alltså. Man blir både känd och ökänd samtidigt som man får legendstatus på SH. :)

Nr:18 skrev:
2663965 Och efter den "äkta" xenomorfen har man 30 nya ovänner i depån, eftersom alla andra hade däckvärmare på och nu står och får kalla däck igen:D

Ecksackt!! Det var bara ca 10 stycken som hann ut innan det var rödflagg, rödljus och STOPP!!!
"Vaffan hände??"
"Det var någon j-a idiot som klotade i första kröken"!!!
:confused: :confused: :confused: :D :D :D

Men som sagt, legendstatus får man. Många är de, som på hemmet kommer att börja "Jag minns en gång på Falken, det var första vårträningen...."

Och då har man väl lyckats!!! Morfen kommer icke att glömmas för sin "XENOMORF" på Falken!

magnus_moss skrev:
2664099 Ecksackt!! Det var bara ca 10 stycken som hann ut innan det var rödflagg, rödljus och STOPP!!!
"Vaffan hände??"
"Det var någon j-a idiot som klotade i första kröken"!!!
:confused: :confused: :confused: :D :D :D

Men som sagt, legendstatus får man. Många är de, som på hemmet kommer att börja "Jag minns en gång på Falken, det var första vårträningen...."

Och då har man väl lyckats!!! Morfen kommer icke att glömmas för sin "XENOMORF" på Falken!
Det roliga var att Xeno hade späckat med sponsorer och en fet rejsbudget, men vad hjäper det när man inte har fått DV i tid och är för het på gröten, efter vurpan kom en väldigt liten Xeno och frågade mig om han kunde få låna lite verktyg.

Gustav O skrev:
2663951

Nja inte heller det räcker faktiskt. Om det ska vara en äKcTa XENOMORF så ska hojen även vara sprojtans ny, livsfarligt svartlackad och fullsmetad med guldiga loggor, och även fullsmetad Ålins, akkrapåvitsh mm...

Först då får du plats in the Hål of shame!

Måste det vara SH "sponsor"-färger på hojen? jag ska göra nått försök på design...

hmmmm.... :va

Alicia skrev:
2663123 Är väl inte bara jag som funderar på en ny design inför 2007, lägg upp era bilder på hur era hojar ska se ut.

Jag har lyckats komma fram till ett förslag, tänkte göra några till, så att man har några att välja på. Jag vet att jag är kass, men det är roligt att leka.
Väldigt svårt att bestämma mig, oavsett hur den kommer se ut, kommer de röda nummerbottnarna förstöra allt :mad:
Riktigt AS SNYGGT!!!

Du får gärna designa åt mitt team om du vill... Snyggt :tummenupp

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret