Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bandit skrev:Själv har jag handlat ett nytt skinnställ....och så här kan det se ut då![]()
Bandit skrev:Själv har jag handlat ett nytt skinnställ....och så här kan det se ut då![]()
Bandit skrev:Om ni ska köpa skinnställ så är det helställ som gäller nu....tvådelat är helt ute![]()

Jag har nästan samma problem när jag kör skoter, värmen är sällan problemet det finns ju hantagsvärmare. Körkänslan däremot kan vara svår, tunna handskar bra känsla men jag får stora blåsor i händerna (kärringhänder kanske), tjocka handskar varma men man blir stum i underarmarna. Det bästa jag har komit fram till är en mjuk lagomt tunn skinnhandske. Jag skall i vinter prova SM handsken den är det många som kör med, den är mjuk och lagomt tunn. Jag tror priset inkl frakt var ca 250 kr. Här är en länk till tillverkaren http://www.jernbergs.se/ finns ingen bild på sidan men han kan skicka dig en broschyr.Bandit skrev:Hjälm och 3 par handskar har det också blivit...svårt att hitta ett par riktigt varma handskar som det samtidigt finns nån körkänska i tyck jag.
RJ skrev:Jag har nästan samma problem när jag kör skoter, värmen är sällan problemet det finns ju hantagsvärmare. Körkänslan däremot kan vara svår, tunna handskar bra känsla men jag får stora blåsor i händerna (kärringhänder kanske), tjocka handskar varma men man blir stum i underarmarna. Det bästa jag har komit fram till är en mjuk lagomt tunn skinnhandske. Jag skall i vinter prova SM handsken den är det många som kör med, den är mjuk och lagomt tunn. Jag tror priset inkl frakt var ca 250 kr. Här är en länk till tillverkaren http://www.jernbergs.se/ finns ingen bild på sidan men han kan skicka dig en broschyr.
Ett tips om man fryser om händer är att tejpa silvertape på ovansidan av handen.

D-MAN 660 skrev:Började med ett mesigt delat ställ Bogo.. men sen blev jag tuff å ball och skaffade ett helt Motegi... till sommaren blir det kanske nåt nytt...måste bara få tag i en hoj först.
Bandit skrev:Den satt jättefint på henne (speciellt rumpan)....blir kanon på dig också
![]()
Eva skrev:Du är snäll du =) men jag vet fortfarande inte vad jag gjorde för fel med bilden...
cbjorkman skrev:Din bild var en .bmp bild. Alla .bmp och .gif blir attachments istället för småbilder. Bandit gjorde bara om din bild till en .jpg.
Men som sagt, snyggt ställ. Skulle nog vara skitfint på dig![]()

|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!