Ny pengainsamling - modig Malmöit

om detta blir seriöst kastar jag in ett par hundra. död åt kommunisterna! ;)

Det behövs lite motpoler i samhället som sätter sig på tvärs. Hur skulle det se ut om alla startade en tråd på valfritt internetforum istället för att gå ut och bli sedd?

Nä, mer civil olydnad säger jag.

Givetvis, men det skall vara sund civil olydnad. Att hålla på och "reclaima gatorna" är bara fjanteri.

För övrit ställer jag mig samma fråga som Rocky; Vafan ska ni på gatan och göra, ni har för helvete trottoarer!?

Madderfakk, förbjud allt folk att vistas på vägbanor om de saknar motordrivet transportmedel. Sen bör all försäljning av Che-tröjor, palestinaschalar och annat skit som lösket bär, förses med 1000%-ig straffskatt bara för att det roar mig. Gör alla "kommu-dräggens" varor till lyxvaror :D

Han såg dom säkert inte. Det är i alla fall min teori. Stod dom på ett övergångsställe? Hade nog också kört över dom om jag haft en dålig dag. Säkert hade den varit ännu sämre dagen efter men men...

Enligt tidningsuppgift så hoppade idioten upp och satte sig på motorhuven, varefter föraren gasade och därefter tvärnitade så att puckot flög av. Om det var så, så tycker jag att chaffisen höll sig jävligt lugn och gjorde en fin genomtänkt manöver. Istället för älgtestet borde nya bilar genomgå kommunisttestet. Istället för koner så används levande bete, de ligger ju så att säga i deras natur att ge sitt liv i "forskningens" namn. De kan ju dra till Kina eller Kuba och ställa sig mitt på gatan, tror iofs inte att de blir överkörda, de blir skjutna på fläcken alternativt bakom hörnet om internationell media finns på plats.

Jag är less på idioter som tror att dom bara har rättigheter.

Såväl Nazister, kommunister och moderater har rätt att demonstrera, en rättighet som jag värderar högt, men idioter som med sina "demonstrationer" har som främsta mål att jävlas med andra och störa ordningen urholkar den rättigheten.

Följer dom inte dom enkla regler som gäller vid utnyttjande av demonstrationsfriheten ska dom slås ner med batong, släpas in i bussar och fraktas till häkte där dom ska hållas inlåsta tills dom är identifierade.

Oavsett om det är brunskjortor som "hailar", veganer som hindrar folk från att äta på Mc Donalds, eller folk som stör trafiken.

Sen ska man inte köra på folk med bil heller, men det hade han inte behövt göra om poliserna hade skött sitt jobb med batonger och pepparspray, hade polisen rensat gatan hade det inte funnits någon att köra på.

Vill bara göra klart för alla att jag har ingenting med organisationen "klimax" att göra.

Jag kallade mig det långt innan den startades.

Förövrigt tycker jag det var synd att bilisten inte lyckades träffa fler och lite hårdare.

Sen ska man inte köra på folk med bil heller, men det hade han inte behövt göra om poliserna hade skött sitt jobb med batonger och pepparspray, hade polisen rensat gatan hade det inte funnits någon att köra på.

Det är väl ingen av oss som egentligen vet vad som hände. Killen i bilen sa att en snubbe hoppade upp på hans motorhuv varvid han gasade på och tvärnitade för att få ner honom. Tycker inte det verkar helt orimligt. Hade nån bilhatare hoppat upp på min bilhuv hade nog jag gjort detsamma.

om detta blir seriöst kastar jag in ett par hundra. död åt kommunisterna! ;)

Det är seriöst och jag behöver veta hur myckwt du lägger in mer exakt så jag kan uppdatera listan. V.g. upplys.

Det är säkert bra men det ska inte drabba allmänheten, civil olydnad är förresten av vänstern ett patenterat ord för kriminalitet i samband med politiskt ställningstagande och det vet jag inte om man verkligen behöver mer av, kriminalitet alltså.

Last edited:
Jag är mest besviken på hans val av bil,en långtruck på 6m alá Teo utan partikelfilter och med jättestora däck är mycket effektivare i sådana här lägen.

Jag är mest besviken på hans val av bil,en långtruck på 6m alá Teo utan partikelfilter och med jättestora däck är mycket effektivare i sådana här lägen.

Det finns massor med effektiva fordon att skipa rättvisa med, se bild, men man tager vad man haver. :mattias

jabalia%20nov24.jpg

"Då såg jag hur en av bilisterna började gasa och köra mot oss, berättar Tim Schnoor som deltog i demonstrationen.

- Men de som stod i vägen för bilen flyttade inte på sig. Då gasade han igen och körde på en kille och en tjej.

Tim Schnoor berättar hur kvinnan skadades i foten när bilen körde över den medan mannen slungades upp på motorhuven.

- Sedan körde han med honom på huven genom korsningen innan han tvärnitade och killen faller av.

Flera personer blev vittnen till händelsen och polisen har ett gott signalement på föraren och ett registreringsnummer på bilen."

Märk väl vem som lämnar redogörelsen.
Antagligen sann.
Men ordentligt vinklad.

"Då såg jag hur en av bilisterna började gasa och köra mot oss, berättar Tim Schnoor som deltog i demonstrationen.

- Men de som stod i vägen för bilen flyttade inte på sig. Då gasade han igen och körde på en kille och en tjej.

Tim Schnoor berättar hur kvinnan skadades i foten när bilen körde över den medan mannen slungades upp på motorhuven.

- Sedan körde han med honom på huven genom korsningen innan han tvärnitade och killen faller av.

Flera personer blev vittnen till händelsen och polisen har ett gott signalement på föraren och ett registreringsnummer på bilen."

Märk väl vem som lämnar redogörelsen.
Antagligen sann.
Men ordentligt vinklad.

"En kille och en tjej försökte stoppa en bil som försökte färdas på vägen, avsedd för bilar. När bilen sakta rullade framåt hoppade killen upp på motorhuven, varpå bilisten rullade vidare en stund för att därefter bromsa så att killen ramlar av motorhuven så att han kan fortsätta sin färd på vägen. Tjejen som försökte stoppa bilen med "stoppa foten innanför dörren-tricket" placerade sin fot strategiskt framför däcket och fick således tårna överkörda av bilen."

Bilisten förtjänar medalj. Typiskt Schnoorungar att förstöra för oss vanliga människor.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing