Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä, mer civil olydnad säger jag.
Han såg dom säkert inte. Det är i alla fall min teori. Stod dom på ett övergångsställe? Hade nog också kört över dom om jag haft en dålig dag. Säkert hade den varit ännu sämre dagen efter men men...
Vi kanske borde göra en penga insamling, och han som skjuter Drysen får alla pengar?
Engstrom : 3000:-
Sen ska man inte köra på folk med bil heller, men det hade han inte behövt göra om poliserna hade skött sitt jobb med batonger och pepparspray, hade polisen rensat gatan hade det inte funnits någon att köra på.
om detta blir seriöst kastar jag in ett par hundra. död åt kommunisterna!![]()
Nä, mer civil olydnad säger jag.
Kom ihåg det den dagen en billist lackar ur på dig när du kör hoj...
Jag är mest besviken på hans val av bil,en långtruck på 6m alá Teo utan partikelfilter och med jättestora däck är mycket effektivare i sådana här lägen.
Det är seriöst och jag behöver veta hur myckwt du lägger in mer exakt så jag kan uppdatera listan. V.g. upplys.
.
"Då såg jag hur en av bilisterna började gasa och köra mot oss, berättar Tim Schnoor som deltog i demonstrationen.
- Men de som stod i vägen för bilen flyttade inte på sig. Då gasade han igen och körde på en kille och en tjej.
Tim Schnoor berättar hur kvinnan skadades i foten när bilen körde över den medan mannen slungades upp på motorhuven.
- Sedan körde han med honom på huven genom korsningen innan han tvärnitade och killen faller av.
Flera personer blev vittnen till händelsen och polisen har ett gott signalement på föraren och ett registreringsnummer på bilen."
Märk väl vem som lämnar redogörelsen.
Antagligen sann.
Men ordentligt vinklad.
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |