Ny paintlek!

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Men värst vad alla var emot mig nu då...:(

Money, som är ute och lämnar snigelspår på allt och alla, blir saltad, och prulle, som som vanligt inte ens själv vet vad han pysslar med, tappar bort sig alldeles på egen hand.

Bifogat

• Moneysalt.JPG
    Moneysalt.JPG
    50.9 KB · Visningar: 43
  • prulleborta.JPG
    prulleborta.JPG
    31.7 KB · Visningar: 47
Men värst vad alla var emot mig nu då...:(

Money, som är ute och lämnar snigelspår på allt och alla, blir saltad, och prulle, som som vanligt inte ens själv vet vad han pysslar med, tappar bort sig alldeles på egen hand.

:rofl :rofl :hihi

mumsssss.....

Bifogat

• bushido.jpg
    bushido.jpg
    22.1 KB · Visningar: 44

Bifogat

• Moneykokt.JPG
    Moneykokt.JPG
    43.2 KB · Visningar: 39
Lille Bushido hade tjatat till sig av sin mamma att få ta en sista kvällstur efter bolibompa, innan det var läggdags. Han tog sin fräna 3-hjulig och körde ut på trottoaren framför huset.
Där kom O-takt Johansson gående på väg till medlemskvällen på båten Patricia.
Bushido kunde inte hålla sina djuriska lustar utan stannade upp och fällde ner hakan i backen. OYEAH!!! var allt Bushido kunde tänka.....

To be continue.....

Bifogat

• Namnlöst-1.jpg
    Namnlöst-1.jpg
    118.2 KB · Visningar: 68
Last edited:
Junisen Bushdildo gör en charmoffensiv på Miss Helly !:arsele

Bifogat

4.2 KB · Visningar: 131
Dra helvet, båda två!:mad:

Inom snickaryrket gäller det att ibland såga FÖR hand pucken, inte AV hand! Fel preposition!
puckhandsåg.JPG

Och limpan, du skulle nog ha valt dina praktikplatser bättre... Ditt namn blir ditt nederlag!
Limpanbakad.JPG

Där fick ni, assholes!:mad:

Inom snickaryrket gäller det att ibland såga FÖR hand pucken, inte AV hand! Fel preposition!
View attachment 263890

Och limpan, du skulle nog ha valt dina praktikplatser bättre... Ditt namn blir ditt nederlag!
View attachment 263891

Där fick ni, assholes!:mad:

Tur att Bushido låter en så trevlig och snygg praktikant förädla hans vardag med en nybakad bulle som limpan b(r)akade fram i ugnen.

:öga

Bifogat

• Limpanbakad.JPG
    Limpanbakad.JPG
    65.4 KB · Visningar: 51
Tur att Bushido låter en så trevlig och snygg praktikant förädla hans vardag med en nybakad bulle som limpan b(r)akade fram i ugnen.

:öga

Inte fan, Jag är inte så dum att jag själv äter eländet som kommer ur min ugn. Jag säljer bara till andra idioter. Så det är inte så konstigt att limpan blir överlyckllig när han får ett gratisprov:FU

Bifogat

• limpanfårbulle.JPG
    limpanfårbulle.JPG
    27.1 KB · Visningar: 36
Lille Bushido hade tjatat till sig av sin mamma att få ta en sista kvällstur efter bolibompa, innan det var läggdags. Han tog sin fräna 3-hjulig och körde ut på trottoaren framför huset.
Där kom O-takt Johansson gående på väg till medlemskvällen på båten Patricia.
Bushido kunde inte hålla sina djuriska lustar utan stannade upp och fällde ner hakan i backen. OYEAH!!! var allt Bushido kunde tänka.....

To be continue.....

Hmm, det här känns inte rätt...:3freak

Bort med tungan, jag vet precis vad du har haft i munnen!:FU

Och alla som kommer med homoanspelningar kan ju ta och scrolla upp till min senaste bild innan ni öppnar käften:mad:

Du är ju alltid så sur (:mad:) Tänkte att du kunde behöva en liten nedvärderande klapp på huvudet som tröst, eller är det bara pampers som gäller :rullandeu

:hihi

Edit: jag glömde :såjaponken

Tja, med tanke på att det än så länge är jag som har ritat senaste bilden och därmed är jag som har sista ordet så är det väl snarare du som behöver en klapp på huvudet:såjaponken

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph