Ny paintlek!

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Tja, med tanke på att det än så länge är jag som har ritat senaste bilden och därmed är jag som har sista ordet så är det väl snarare du som behöver en klapp på huvudet:såjaponken

Apppap :mattias
Jag har fortfarande en "To be continue..." -bild så där har du fel.
Gör om, gör rätt :fatta!

:blah

Limpan straffas för sina synder och får spendera evigheten straffknullad av satan i helvetet:FU

Bifogat

• Limpanihelvetet.JPG
    Limpanihelvetet.JPG
    39.4 KB · Visningar: 64
Vad är det här? :va
Ingen arg smile.... Fick du nuppa äntligen eller? :öga

Nejdå, jag är bara så pass storsint att jag kan höja mig över ditt taffliga försök att humiliera mig och istället för att både bli arg på dig och straffa dig enligt normer enbart straffa dig på appropriärt vis. Med andra ord: du blev just så ägd att att samtidigt bli arg på dig vore överkurs:)

Take care sweetie:krama

Nejdå, jag är bara så pass storsint att jag kan höja mig över ditt taffliga försök att humiliera mig och istället för att både bli arg på dig och straffa dig enligt normer enbart straffa dig på appropriärt vis. Med andra ord: du blev just så ägd att att samtidigt bli arg på dig vore överkurs:)

Take care sweetie:krama

:hihi

Fan grabben, du klämde ju faktiskt dit Limpan. Inte länge kvar tills du får hår på snoppen och då vete fan om jag törs paint-battla med dig något mer...:Bugar

Fan grabben, du klämde ju faktiskt dit Limpan. Inte länge kvar tills du får hår på snoppen och då vete fan om jag törs paint-battla med dig något mer...:Bugar

Jamensjälvklart:yoparty

Tack, du är så snäll:krama

I sann mission impossible anda har limpan kidnappat Bushido och klätt ut honom som "Linus på linjen" och Satan är i full färd att rövk*ulla fel person.
Limpan skrattar hela vägen upp till himlen igen medan Bushido får sitt bajs packat i all evighet.

Bifogat

• Limpanihelvetet.JPG
    Limpanihelvetet.JPG
    85.7 KB · Visningar: 59
Fan, jag hade helt glömt av den här tråden... Och så när man äntligen kollar i den så får man se att limpan snott min bild, klottrat lite på den och nu kallar den för sin!?:mad: Dumstrut, skamvrån och skäms, erbarmliga stycke!:mad:

Limpan skäms.JPG

Edit: Cyborgen Mr emcom har rostat bort under tiden tråden varit inaktiv:D

Emcomrost.JPG

Last edited:
Bushido har fastnat med drulen i sin älskade säckpipa!

Bosse batong i farten!

20042565.jpg

Bushido har fastnat med drulen i sin älskade säckpipa!

Dags att väcka en gammal tråd känner jag!

Mordecaien, det är dumt att gå ut i skogen under jaktsäsong när man ser ut som du gör ;)

Bushidodödarmordecaien.jpg

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...