Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
:corn
Biturbo skrev:
Jag väntar inte det minsta på vem det blir. Okej, bra om det blir nån, men inte engagerar jag mig, eller bryr mig speciellt mycket.Gustav1 skrev:Längst ner står ju dessutom att "världen väntar på att få veta vem den nya Påven är" samtidigt som rubriken säger vem det blev.![]()
hållundan skrev:Jag väntar inte det minsta på vem det blir. Okej, bra om det blir nån, men inte engagerar jag mig, eller bryr mig speciellt mycket.

Gustav1 skrev:Nej, jag skiter också i det. Vore roligt om det blivit en tjej eller neger dock.![]()
Men du, slutspelet är slut.![]()
![]()

Genast fick jag en flashback ifrån Monty Pythons "Life of brian".Trötter skrev:Han kommer att bära namnet Benedictus XVI.
Jag gottar mig i glansen ett tag till...Gustav1 skrev:Nej, jag skiter också i det. Vore roligt om det blivit en tjej eller neger dock.![]()
Men du, slutspelet är slut.![]()
![]()
hahahahamorlock skrev:Genast fick jag en flashback ifrån Monty Pythons "Life of brian".
"Myyyy näääääjm is Biggus... Dickus!"
![]()

Qwerty skrev:Världens största ledare borde angå alla på ett eller annat sätt. Över 1 milijard frivilliga anhängare. Ingen ledare i världen har så stor makt.
Sen kanske man inte bryr sig.
Synd jag tror att världen skulle behövt en mörk människa.
Trötter skrev:okej, inte för att låta dum eller så ( inte för att jag är djupttronde eller så) men hur kommer det sig att när dem väljer en ny påve så förlorar han sitt riktiga namn och får nåt annar namn?
Qwerty skrev:Tror du jag kan sånt? Ser jag ut som djupt intresserad?
Trötter skrev:nej, jag frågar inte dig enskilt, utan jag frågar vem som helst, den som kan svaret är välkommen och svara...
Trötter skrev:hur kommer det sig att när dem väljer en ny påve så förlorar han sitt riktiga namn och får nåt annar namn?
Davo skrev:Vem fan bryr sig???![]()
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!