Ny på sidan

Jag får oxå lov att säga välkommen då!!
Klart du ska med och både fika och köra, det bästa är ju när det kombineras.... :)

Sanoj skrev:
Behov av att hävda mig har jag absolut inte, är mycket väl medveten om att många här är betydligt skickligare på att hantera sin hoj än vad jag är. Tänkte mest att det skulle vara trist för dom som vill gasa på ordentligt att behöva vänta på mig.

Instämmer med Skrutten! Välkommen!

Gött. Jag är inte nyast längre. :tummenupp

Jag vill också hänga med någon lördag förresten.
Tänkte fråga om kommande lördag är ok men insåg snabbt att just den dagen är litet olämplig :huvet

Last edited:
Coola Ola skrev:
Alla kör i sitt eget tempo! Visst finns det en del hot heads *host* maja och yamaha-farfar *host* men folk har ju övningskört tillsamans med oss och till med glidare har väl varit med några ggr. Inga problem om du inte känner att du måste hävda dig.

Vad är det för jäffla påhopp? Bara för att man :crashat 2 ggr i år? Gör inte alla sånt?
:D :D :D

Mookie skrev:
Halloj! Välkommen till sh! SJälvklart ska du med ut och köra med oss! Som skrutten redan har nämnt så finns det plats även för oss som inte har så brottom överallt. :lol

F'resten, har du en syster som heter ulrika?

Ja d stämmer faktiskt. Då tror jag mig även veta vem du är, du är väl en av dom som har tagit en närmare titt på den svenska floran när du har varit ute och kört!

Eftersom alla verkar tycka att man ska följa med på lördagsturerna så får jag väl testa en helg när tid och väder tillåter det.

Sanoj skrev:
Ja d stämmer faktiskt. Då tror jag mig även veta vem du är, du är väl en av dom som har tagit en närmare titt på den svenska floran när du har varit ute och kört!

Eftersom alla verkar tycka att man ska följa med på lördagsturerna så får jag väl testa en helg när tid och väder tillåter det.

Ja, jo jag var ute och påtade lite i spenaten ett par gånger förra året. :lol Men å andra sidan. Vem i det här gänget har inte varit i backen?

Har inte varit med ute och kört något i år dock pga dom där vältkörningarna. :död

Skrutten skrev:
Äsch, dom är vana att vänta.. Jag och Jojoman brukar köra i den långsamma filen, den med mycket uppförsbackar och motvind :rolleyes:

Brukar inte vara några problem... Det är aldrig nån som klagat så jag hört det iaf :)

Tror att det är så att när de riktigt gasglada vill rejsa så sticker dom ut på egen hand. Vid körningarna från Götaplatsen är de flesta medvetna om att alla typer av hojåkare är med och man kör därefter. Så var inte blyg!

Phu! det här låter skönt, jag har aldrig fått gå ut efter 1800 men nu när det är ljust ute får jag det :) E ju lite blyg, så jag har inte vågat mig fram till GP ännu, är det någon som skall köra imorgon? Isf kan jag och den "yngre" åka med på en tur. Ja, ja vet att det är ljust på Lördagar...men vem f-n e uppe så tidigt :hihi :hihi

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8