Cathy
Ny medlem
Jag får oxå lov att säga välkommen då!!
Klart du ska med och både fika och köra, det bästa är ju när det kombineras....
Klart du ska med och både fika och köra, det bästa är ju när det kombineras....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sanoj skrev:Behov av att hävda mig har jag absolut inte, är mycket väl medveten om att många här är betydligt skickligare på att hantera sin hoj än vad jag är. Tänkte mest att det skulle vara trist för dom som vill gasa på ordentligt att behöva vänta på mig.
Coola Ola skrev:Alla kör i sitt eget tempo! Visst finns det en del hot heads *host* maja och yamaha-farfar *host* men folk har ju övningskört tillsamans med oss och till med glidare har väl varit med några ggr. Inga problem om du inte känner att du måste hävda dig.
Mookie skrev:Halloj! Välkommen till sh! SJälvklart ska du med ut och köra med oss! Som skrutten redan har nämnt så finns det plats även för oss som inte har så brottom överallt.![]()
F'resten, har du en syster som heter ulrika?
Sanoj skrev:Ja d stämmer faktiskt. Då tror jag mig även veta vem du är, du är väl en av dom som har tagit en närmare titt på den svenska floran när du har varit ute och kört!
Eftersom alla verkar tycka att man ska följa med på lördagsturerna så får jag väl testa en helg när tid och väder tillåter det.
Skrutten skrev:Äsch, dom är vana att vänta.. Jag och Jojoman brukar köra i den långsamma filen, den med mycket uppförsbackar och motvind![]()
Brukar inte vara några problem... Det är aldrig nån som klagat så jag hört det iaf![]()
Tror att det är så att när de riktigt gasglada vill rejsa så sticker dom ut på egen hand. Vid körningarna från Götaplatsen är de flesta medvetna om att alla typer av hojåkare är med och man kör därefter. Så var inte blyg!
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|