Ny pärla!!!

Tweetie

Tweetie II
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
mountainbike is the closest for now...
:yoparty Nu har jag inhandlat och hämtat min nya "Tweetie", dock svart!!! (BrInks numera exhoj) Nu ska här köras! Den definitivt inplanerade är kvällsträningen på Knudan den 3:e.

*varning för långsamtgående fordon* Med lite hjälp så kanske det går snabbare (mindre långsamt)!

Tweetie skrev:
:yoparty Nu har jag inhandlat och hämtat min nya "Tweetie", dock svart!!! (BrInks numera exhoj) Nu ska här köras! Den definitivt inplanerade är kvällsträningen på Knudan den 3:e.

*varning för långsamtgående fordon* Med lite hjälp så kanske det går snabbare (mindre långsamt)!

Välkommen till klubben LGF-fordon :tummenupp

Upp med bilder på skönheten (hojen alltså) :banana

Kul, kul, kul! :banana
Det gick snabbt att hitta banhoj måste jag säga, men hur ska du nu ha ro i kroppen att rensa ogräs??? :tungan

Lycka till på banan!

/ Bågebabe

Tweetie skrev:

Skoj SKOJ!!! Upp me bilder nu då!! :7peta
Häng på mig den 3:e så kan vi rejsa lite :tummenupp
Har sluppit springa depån upp o ner dom senaste körningarna så vi kanske kommer ut på banan samtidigt nu :tungan

Tweetie skrev:

jag vill också ha en sådan men men måste sälja en först :gnissla

Den 3:e är ju jag i Bulgarien fan vilken dålig planering
men så blir ju mina barn glada att de får komma iväg :kär

Lycka till med nya hojen och kör skiten ur corben den 3:e :hihi

Yeiiiiiii! :cpparty

Håller med micke, kör åttor runt hela högen på träningen! Ska se om jag kan släpa med mig hundar o sambo så att jag kan vara paraplyflicka eller nåt :)

Milome skrev:
Yeiiiiiii! :cpparty

Håller med micke, kör åttor runt hela högen på träningen! Ska se om jag kan släpa med mig hundar o sambo så att jag kan vara paraplyflicka eller nåt :)

Hundar??? som i pluralis? Är det nåt jag inte känner till??????

*harkel* just det snack om hojar var det ja!!! hmm.. Ja till paraplyflikka!!! Vi kan skapa begreppet paraplyvoffa!! :yoparty

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph