Ny pärla!!!

Tweetie

Tweetie II
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
mountainbike is the closest for now...
:yoparty Nu har jag inhandlat och hämtat min nya "Tweetie", dock svart!!! (BrInks numera exhoj) Nu ska här köras! Den definitivt inplanerade är kvällsträningen på Knudan den 3:e.

*varning för långsamtgående fordon* Med lite hjälp så kanske det går snabbare (mindre långsamt)!

Tweetie skrev:
:yoparty Nu har jag inhandlat och hämtat min nya "Tweetie", dock svart!!! (BrInks numera exhoj) Nu ska här köras! Den definitivt inplanerade är kvällsträningen på Knudan den 3:e.

*varning för långsamtgående fordon* Med lite hjälp så kanske det går snabbare (mindre långsamt)!

Välkommen till klubben LGF-fordon :tummenupp

Upp med bilder på skönheten (hojen alltså) :banana

Kul, kul, kul! :banana
Det gick snabbt att hitta banhoj måste jag säga, men hur ska du nu ha ro i kroppen att rensa ogräs??? :tungan

Lycka till på banan!

/ Bågebabe

Tweetie skrev:

Skoj SKOJ!!! Upp me bilder nu då!! :7peta
Häng på mig den 3:e så kan vi rejsa lite :tummenupp
Har sluppit springa depån upp o ner dom senaste körningarna så vi kanske kommer ut på banan samtidigt nu :tungan

Tweetie skrev:

jag vill också ha en sådan men men måste sälja en först :gnissla

Den 3:e är ju jag i Bulgarien fan vilken dålig planering
men så blir ju mina barn glada att de får komma iväg :kär

Lycka till med nya hojen och kör skiten ur corben den 3:e :hihi

Yeiiiiiii! :cpparty

Håller med micke, kör åttor runt hela högen på träningen! Ska se om jag kan släpa med mig hundar o sambo så att jag kan vara paraplyflicka eller nåt :)

Milome skrev:
Yeiiiiiii! :cpparty

Håller med micke, kör åttor runt hela högen på träningen! Ska se om jag kan släpa med mig hundar o sambo så att jag kan vara paraplyflicka eller nåt :)

Hundar??? som i pluralis? Är det nåt jag inte känner till??????

*harkel* just det snack om hojar var det ja!!! hmm.. Ja till paraplyflikka!!! Vi kan skapa begreppet paraplyvoffa!! :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back