Ny motorcykel

Undrar vad din definition av all-round hoj är:va En gammal bumse som denna gör sig bättre som milslukare än som kurvkrängare alla dagar i veckan:tummenupp En VFR av olika årsmodeller, det är en all-round hoj i ordets rätta bemärkelse.

Undrar vad din definition av all-round hoj är:va En gammal bumse som denna gör sig bättre som milslukare än som kurvkrängare alla dagar i veckan:tummenupp En VFR av olika årsmodeller, det är en all-round hoj i ordets rätta bemärkelse.

Håller med fullständigt!

En VFR är aldrig fel. Den gamla 750 är ngn sportigare än de "nyare" 800 som kom -98. Det var f.ö den första modellen med insprutare.

Billig försäkring hos IF.

Last edited:
Köpte precis en CBR600f3 -97 som gått 3200 tjejkörda mil, såld och servad sen ny på samma firma jag köpte den av..

Jag gav 18 lax, så även om det där är vad du av någon märklig anledning vill ha, så är det sjukt dyrt för något som börjat få antikvärde.

22000 SPÄNN!!!!!!!! :skrämd :skrämd

Han måste väl ändå mena 2200kr. Eller är det nåt speciellt med den hojen som jag inte vet? :va

Tror garanterat att du kan hitta en snyggare hoj för de pengarna. Den här var verkligen apful!

Jag kan fortsätta hela dagen.. köp vad som helst förutom den där jävla bmw:n :D[/QUOTE skrev:
Håller verkligen med, En gammal bumse blir ingen glad av. Inte ens om det är din första hoj

Grejen med de där gamla bumsarna och deras HD-låga värdeminskning är att de går 'til Kingdom comes.

Last edited:
Man kan iofs lackade den i polisfärgerna och jaga snorungar på trimmade mopeder! :brynad

Skulle även vara coolt att montera på en turboinstallation av sleeperkaraktär på en K100. Jag tror att den där motorn är bland de stadigare hojspisarna att överladda. Torrkoppling med bra grepp samt gott om plats att gömma undan en vattenkyld IC dessutom. Dessutom hamnar aggregatet snyggt, lågt och svårupptäckt under svinginfästningen trots föredömligt korta krökar Det skulle vara ett touringjärn med klass :D

k1200test1mov.jpg

Last edited:
Har jävligt svårt att tro på att du är seriös med denna tråd :D
Köper du den så har du verkligen investerat i en VÄGMASKIN och kan jaga anläggningsjobb i just din kommun ;)
Lycka till! :)

LOL, snygg hoj :D :hihi :rofl

ser ut som en lådbil fast motorcykel... Heter det då lådcykel?

... Fast smaken är ju som baken...

Last edited:
Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back