Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mindre vikt, mindre kubik, mindre effekt. Fair trade? 17 kg lättare än föregångaren är ändå jäkligt imponerande. Tror den kan sälja helt ok för 172.000 men det är klart, den får som alla vet omöjligen lika bra prestanda som en 15 år gammal begagnad R6a så egentligen ingen idé att provköra.https://www.ducati.com/se/sv/bikes/panigale/panigale-v2 då kom även resten till nya motorn med 120hk, ser väl ok ut. Lägre pris än föregångares men väger bara 178kilo så man får man mindre hoj i massa i räknat också.
Det ska vara Termignoni till Ducati, allt annat är huvudlöst.Inget Akrapovic som originaltillbehör lite oväntat utan Termignoni. Rent utsendemässigt så tillför det inte mycket.
Lite snyggare dragning än originalsystemet, men knappast värt vad jag gissar arr det kommer att kosta.Inget Akrapovic som originaltillbehör lite oväntat utan Termignoni. Rent utsendemässigt så tillför det inte mycket.
Termignoni-systemet kostar ca 30.000 enligt Ducatis svenska hemsidaLite snyggare dragning än originalsystemet, men knappast värt vad jag gissar arr det kommer att kosta.
Hoppas försäkringspremien inte blir allt för hög pga att dom kallar den för Panigale i stället för en ny Supersport.
Blir en tuff konkurrent till Yamaha R9.
Mycket möjligt men det har varit Akra de haft i konfiguratorn i många många årDet ska vara Termignoni till Ducati, allt annat är huvudlöst.
vilket mot tidigare originaltillbehör från Akrapovic till gamla V2:an får ses som ett klipp. Bara slip-on från Akra till gamla V2 gick på 42K medan ett exempelvis Arrow under 20K.Termignoni-systemet kostar ca 30.000 enligt Ducatis svenska hemsida![]()
Titta på hur många bilder du vill av 916, 996 och 998 som alla är V2 och räkna hur många akrapovic du ser mot antalet med termignoni.Mycket möjligt men det har varit Akra de haft i konfiguratorn i många många år
vilket mot tidigare originaltillbehör från Akrapovic till gamla V2:an får ses som ett klipp. Bara slip-on från Akra till gamla V2 gick på 42K medan ett exempelvis Arrow under 20K.
Helsystem från Akrapovic till nya v4:an är 105K plus en ny underkåpa.
Ja, men def var rätt många år sen va? Det officiella tillbehöret från Ducati har varit Akra länge nu, till de allra flesta av deras modeller.Titta på hur många bilder du vill av 916, 996 och 998 som alla är V2 och räkna hur många akrapovic du ser mot antalet med termignoni.
Jag utlovar dig en jordskredsseger för termignoni.
Ducati 916 påbörjades 1994 och 998 avslutades 2004.Ja, men def var rätt många år sen va? Det officiella tillbehöret från Ducati har varit Akra länge nu, till de allra flesta av deras modeller.
Med det sagt så håller jag med dig, emotionellt så känns Termi mycket mer rätt än Akra på en Ducati.
Det var 916 som fick mig att ta kortet.Ducati 916 påbörjades 1994 och 998 avslutades 2004.
Tänk vad åren går.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |