Viktor L
Moderator
Antingen är du väldigt storväxt eller så är bilden photoshopad när hojen ser rent för liten ut bakom den kroppshyddan.![]()
![]()
Uscha, inget roligt. Men som sagt kunde gått mycket värre! Chockrosa all the way
Som någon nämnde, är du jävligt stor eller är hojen såpass liten?![]()
Jag är rätt storväxt ja. Ca 190cm och 120kg drygt. Kan väl se lite komiskt ut när en klump som jag kommer på en sporthoj men fasen så mycket bättre än att förstärka "fetto"-imagen men att köra en Triumph Rocket 3 eller HD Electra Glide. HUGA.
EDIT: Bättre såhär...

Än såhär...

Skägget är förberedelse inför vargavintern som kommer här om några veckor.
Det där e fanimej kärlek, en hojåkare med kryckor som kramar om sin nya hoj, ränderna går aldrig ur.
Krya påre.
Vad som inte syns på bilden är mina tårar över att jag inte kommer kunna köra den förrän nästa vår.

Jojo, den väntan var lite svår att upptäcka när jag kom stressande tillbaka och ser Dig kravla upp på vägen som en skadeskjuten björnhona. Det krävdes väl skarp tillsägelse för att Du skulle begripa att Du skulle ligga still och känna efter, hade Du fått råda skulle Du nog ha bärgat hojen också
Jag och Niklas passerade ju kurvan förra helgen, då låg det ännu mer grus i kurvan än när Du precis botaniserat i faunan. Så den är nog en utmaning både för två- och fyrhjuligt, oaktat insektsklet och motljus.
Nåja, nu har Du en fin moppe som kommer att räcka långt, dyker upp och beundrar gökuret i morgon![]()
Nja, riktigt så ivrig kände jag mig inte att ställa mig upp. Även om adrenalinet pumpade duktigt hade jag rätt ont.

Tror t.o.m en zzr1400 skulle se liten ut bredvid dig
Snyggt som tusan med såväl gips som Österrikare, gratulerar!
Ja vi har ju träffats på Två Hjul en gång så du vet ju vilket format jag är. Ingen hoj ser direkt stor ut bredvid mig är jag rädd.

Hade du brutit högerfoten, så hade du säkert redan provkört. Bakbromsen använder man ju inte ändå
Fin hoj och gött att det inte gick "värre" i crashen. Du har ju timat den bra i alla fall utifrån säsongen.![]()
Tro mig, jag har tänkt tanken att köra även med vänsterfoten. Ettan är ju rätt lång på en sporthoj nämligen. Problemet är bara den psykologiska biten samt att jag vet att benet inte går att stödja på. Stoppen blir halvbesvärliga, speciellt när man i 90% av fallen står med vänsterfoten i backen (i alla fall jag).
Hursomhelst, tackar för all omtanke och gratulationer. Nästa år blir förhoppningsvis ett bättre hojår även om detta tills olyckan var skitbra. Hann nästan bränna 1000mil i år, varav nästan 800 på MT-01:an.

Last edited: