Ny medlem...

Trallhusbjörn

Finnish flash
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
Merida, trampvariant
Hej alla!

Jag är en 29-årig grabb som aldrig kommer ifrån suget att skaffa hoj, så nu när det är dax att köpa sig sin första, så passar jag på att bli medlem i ett forum som verkar vara fullt av trevliga människor med gemensamt intresse.

Har drömt om MC sedan samma dag då jag sålde min K50 i unga år.
Tog B-körkort men dum som jag var så struntade jag i A-kortet vid det tillfället.
Tänkte då samma tanke som jag gjort varje vår, sommar och höst sen dess:
"Jag måste ta det där kortet snart!"

Tyvärr har det stannat vid tanken, då det kommit barn, hus och hundar emellan, men nu har jag tagit mig i kragen ordentligt och fixat med körskola.
Hojen är inte inköpt ännu men det ska bli nån gång under hösten.
Ju tidigare desto bättre, så man kan sitta i garaget, dricka några pilsner och lyssna på motorcykel på tomgång i höstrusket... :tungan

Way to go Tralle, Thats the spirit! tog mig 7 år av snack att fixa kortet =) men nu har man avklarat sin första sessong, och man grämer sig rätt mycket att det inte blev av tidigare... Välkommen och SKÅL!

Bra idé!! jag köpte hoj och diverse tillbehör innan jag tog kort... bra morot kan jag lova! kanske var ut o fisåkte lite runt kvarteret, men inte mer :hihi
Villkommen :fyllisar

Trallhusbjörn skrev:
Hej alla!

Jag är en 29-årig grabb som aldrig kommer ifrån suget att skaffa hoj, så nu när det är dax att köpa sig sin första, så passar jag på att bli medlem i ett forum som verkar vara fullt av trevliga människor med gemensamt intresse.

Har drömt om MC sedan samma dag då jag sålde min K50 i unga år.
Tog B-körkort men dum som jag var så struntade jag i A-kortet vid det tillfället.
Tänkte då samma tanke som jag gjort varje vår, sommar och höst sen dess:
"Jag måste ta det där kortet snart!"

Tyvärr har det stannat vid tanken, då det kommit barn, hus och hundar emellan, men nu har jag tagit mig i kragen ordentligt och fixat med körskola.
Hojen är inte inköpt ännu men det ska bli nån gång under hösten.
Ju tidigare desto bättre, så man kan sitta i garaget, dricka några pilsner och lyssna på motorcykel på tomgång i höstrusket... :tungan

Det är bra, tror vi köpingsbor Rules sporthoj.com... :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...