Ny medlem...

Trallhusbjörn

Finnish flash
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Goldshire, Azeroth
Hoj
Merida, trampvariant
Hej alla!

Jag är en 29-årig grabb som aldrig kommer ifrån suget att skaffa hoj, så nu när det är dax att köpa sig sin första, så passar jag på att bli medlem i ett forum som verkar vara fullt av trevliga människor med gemensamt intresse.

Har drömt om MC sedan samma dag då jag sålde min K50 i unga år.
Tog B-körkort men dum som jag var så struntade jag i A-kortet vid det tillfället.
Tänkte då samma tanke som jag gjort varje vår, sommar och höst sen dess:
"Jag måste ta det där kortet snart!"

Tyvärr har det stannat vid tanken, då det kommit barn, hus och hundar emellan, men nu har jag tagit mig i kragen ordentligt och fixat med körskola.
Hojen är inte inköpt ännu men det ska bli nån gång under hösten.
Ju tidigare desto bättre, så man kan sitta i garaget, dricka några pilsner och lyssna på motorcykel på tomgång i höstrusket... :tungan
 
Way to go Tralle, Thats the spirit! tog mig 7 år av snack att fixa kortet =) men nu har man avklarat sin första sessong, och man grämer sig rätt mycket att det inte blev av tidigare... Välkommen och SKÅL!
 
Bra idé!! jag köpte hoj och diverse tillbehör innan jag tog kort... bra morot kan jag lova! kanske var ut o fisåkte lite runt kvarteret, men inte mer :hihi
Villkommen :fyllisar
 
Trallhusbjörn skrev:
Hej alla!

Jag är en 29-årig grabb som aldrig kommer ifrån suget att skaffa hoj, så nu när det är dax att köpa sig sin första, så passar jag på att bli medlem i ett forum som verkar vara fullt av trevliga människor med gemensamt intresse.

Har drömt om MC sedan samma dag då jag sålde min K50 i unga år.
Tog B-körkort men dum som jag var så struntade jag i A-kortet vid det tillfället.
Tänkte då samma tanke som jag gjort varje vår, sommar och höst sen dess:
"Jag måste ta det där kortet snart!"

Tyvärr har det stannat vid tanken, då det kommit barn, hus och hundar emellan, men nu har jag tagit mig i kragen ordentligt och fixat med körskola.
Hojen är inte inköpt ännu men det ska bli nån gång under hösten.
Ju tidigare desto bättre, så man kan sitta i garaget, dricka några pilsner och lyssna på motorcykel på tomgång i höstrusket... :tungan

Det är bra, tror vi köpingsbor Rules sporthoj.com... :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top