ny mc

drackjocke

Bannad
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
dracc
hej ja blev ju mobbad o mitt inlägg blev bort taget för att ja körde moppe. men nu har ja sålt draccen o skaffat mig en yz 03a 125cc som som ska reggas till lätt mc imorgon. de ni, då får ni nått att tävla mot. :P

drackjocke skrev:
hej ja blev ju mobbad o mitt inlägg blev bort taget för att ja körde moppe. men nu har ja sålt draccen o skaffat mig en yz 03a 125cc som som ska reggas till lätt mc imorgon. de ni, då får ni nått att tävla mot. :P

Man köper inte och reggar om en mc på en dag, försvinn här ifrån! :kocko

drackjocke skrev:

Är inte du bannad härifrån vid det här laget :va
Undrar hur :kocko man måste vara för att hålla på med såna här inlägg och tycka det är roligt :va

Sluta reta killen! Han e jue cool!

O.b.s EXTREM ironi

Näe allvarligt talat! Bort me fuckot!

varför bannade ni legendaren själv?. han är ute varje dag och bränner som satan genom centrum. brukar se han då jag är ute o kör. ska tävla med han imorron fredag. få se hur det går. hans 125 verkar rapp som satan! :yoparty

KTM-fantomen skrev:
varför bannade ni legendaren själv?. han är ute varje dag och bränner som satan genom centrum. brukar se han då jag är ute o kör. ska tävla med han imorron fredag. få se hur det går. hans 125 verkar rapp som satan! :yoparty
hoppas du skojar! drackjocke är en liten snorunge som snackar så mycket skit så han tror sig själv... först har han en drac (moppe) som drar alla 125or, sen har han en mito, sen har han en cross som han ska lv-regga samma dag som han köpte den.
Är det någon som ska bannas så är det han.

kaZmur skrev:
hoppas du skojar! drackjocke är en liten snorunge som snackar så mycket skit så han tror sig själv... först har han en drac (moppe) som drar alla 125or, sen har han en mito, sen har han en cross som han ska lv-regga samma dag som han köpte den.
Är det någon som ska bannas så är det han.

O killen du snackar med har en ktm 495:a -76.....

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon