Ny Laserman?

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Fallet är snart löst! Polisen har fått förstärkning http://www.youtube.com/watch?v=7Jrc4l46t0c

Bara hoppas att man inte har samma efternamn som lasermannen :lol

What the f...? :skrämd

Jag som trodde den sista cro magnonen dog ut för flera tusen år sedan. Vilka jävla apor vi har tagit in här alltså. Suck. :gråta



444px-Neanderthal_2D.jpg
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
What the f...? :skrämd

Jag som trodde den sista cro magnonen dog ut för flera tusen år sedan. Vilka jävla apor vi har tagit in här alltså. Suck. :gråta



444px-Neanderthal_2D.jpg


Jag kollade vidare på lite youtubefilmer om rosengård. Enligt ett amerikanskt nyhetsinslag 2006 så var 90% av alla i rosengård arbetslösa :eek:

"Rosengård är precis som ett arabland. Jag trivs jättebra här"

"-You have one thousand students at this school. How many are swedish?"
"-Two"
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Synd att han inte kunde uttrycka sig bättre,

Varför var det synd för? Så sjukt töntigt när kriminella gäng försöker sno åt sig gratispoäng för nåt sånt, hur man än uttrycker sig. Jag tror minsann det är dags för några gamla hederliga brasilianska dödspatruller snart.
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
De blev lite OT här men.. Den här videosen lär Markus gilla!

[YOUTUBE-ID]Vz4ku4oqW1U[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]JvioBqNlNr8[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Jag kollade vidare på lite youtubefilmer om rosengård. Enligt ett amerikanskt nyhetsinslag 2006 så var 90% av alla i rosengård arbetslösa :eek:

"Rosengård är precis som ett arabland. Jag trivs jättebra här"

"-You have one thousand students at this school. How many are swedish?"
"-Two"

Jo, det är ju inte bra alls, men en majoritet är väl trots allt ganska schyssta i grund och botten. Men hur i h-e man kan släppa in en sån äcklig ishockeyfrisyrturk som han i filmen är ju helt oförståeligt. Om han nu är så tuff, vad fan gör han här? Han hade väl kunnat plocka varenda jänkare med bara sin knölpåk. Måtte djävulen ta den kärringen på migrationsverket som fattade beslutet att ta emot denna apajävel. :mad:
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Så nu ska vi ta in samhällsproblem i Lasermannentråden?

Varför inte? Om det nu är en svensk som skjuter invandrare så kan det ju ha att göra med att han har lackat ur på samhället som det ser ut i tex Malmö idag. Men när det gäller din polare i filmen diskuterar vi ju snarare DNA-problem.
 

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
Jo, det är ju inte bra alls, men en majoritet är väl trots allt ganska schyssta i grund och botten. Men hur i h-e man kan släppa in en sån äcklig ishockeyfrisyrturk som han i filmen är ju helt oförståeligt. Om han nu är så tuff, vad fan gör han här? Han hade väl kunnat plocka varenda jänkare med bara sin knölpåk. Måtte djävulen ta den kärringen på migrationsverket som fattade beslutet att ta emot denna apajävel. :mad:

Tja, tycker det är lika tragiskt att dessa miljonprojekt byggdes.. Och jag hoppas verkligen att när han väl åker ut så har han slaktat alla liknande svenskar. Finns tusentals svenskar som är minst lika korkade som honom, tror förövrigt inte ens att han kan stava till bok. Synd att han ska skämma ut svartskallarna.

Och att folk röster på S är väl inte konstigt, lika välfärd för alla oavsett inkomst? Och bidragsfuskare? Oavsett om M eller S styr över Sverige kommer dessa att finnas, bidragsdelen som M eller S påverkar är så jävla liten ändå så, några småsmulor.
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Så nu ska vi ta in samhällsproblem i Lasermannentråden? Tja iofs.. Passar ju ganska bra, då historian om den första lasermannen grundade sig i det.

Oddsen är nog rätt stora att lasermannen börjat skjuta utlänningar pga Rosengårdsproblemen ..Även om jag mest got carried away.
 

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
Varför inte? Om det nu är en svensk som skjuter invandrare så kan det ju ha att göra med att han har lackat ur på samhället som det ser ut i tex Malmö idag. Men när det gäller din polare i filmen diskuterar vi ju snarare DNA-problem.

Oavsett vad är det tråkigt att skjutningarna gått mot civila, och inte som innan, rivaliserade gäng. Min polare ja, akta så jag inte ber han utrota hela din svennefamilj.
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Tja, tycker det är lika tragiskt att dessa miljonprojekt byggdes..

Det är väl ändå inte husens fel att han och hundratals likasinnade är som de är?

Och jag hoppas verkligen att när han väl åker ut så har han slaktat alla liknande svenskar.

Men är du allvarlig? :D Jorå, men det finns jävligt många svenskar som på allvar skulle sitta och säga att de ska skära halsen av alla som har samma efternamn som nån de inte tycker om.

Finns tusentals svenskar som är minst lika korkade som honom, tror förövrigt inte ens att han kan stava till bok. Synd att han ska skämma ut svartskallarna.

Finns många dumma svenskar men inte ens riktigt tungt kriminella drar in sina antagonisters familj och det finns en anledning till det. Nämligen att de själva har familj och vänner som de gärna vill ska bli lämnade i fred.


Edit: Och förresten. Jo, det är jävligt konstigt att nån som vill ha någon välfärd överhuvudtaget röstar S. Vi får väl se hur mycket pengar det kommer finnas till sjukvården efter några år till av S/V/MP-styre då alla jobbar som tolkar, fritidsledare, sjuksköterskor och kommunpampar, och alla företag har registrerat sig utomlands.
 
Last edited:

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
Det är väl ändå inte husens fel att han och hundratals likasinnade är som de är?



Men är du allvarlig? :D Jorå, men det finns jävligt många svenskar som på allvar skulle sitta och säga att de ska skära halsen av alla som har samma efternamn som nån de inte tycker om.



Finns många dumma svenskar men inte ens riktigt tungt kriminella drar in sina antagonisters familj och det finns en anledning till det. Nämligen att de själva har familj och vänner som de gärna vill ska bli lämnade i fred.


Det är ju det jag säger, snubben skämmer ju ut Sveriges vettigare svartskallar :D
Och jo, min gamle granne brukade skrika liknande saker när han förlorade på datorspel.. En av NSF's högre toppar.. Men låt oss nu inte bli allt för seriösa, det blir så tråkigt då.. :(

Hade jag fått bestämma så hade jag slitit hem människan, slitit huvudet av honom, skitit ner i hans hals, sätta på hans lik och sedan pissa på det. Jävla pack är han.

Oddsen är nog rätt stora att lasermannen börjat skjuta utlänningar pga Rosengårdsproblemen ..Även om jag mest got carried away.

Ja, klart? Men grundar det sig i samma sak som "John Wolfgang Alexander Ausonius" så blire bara en ännu större komik utav det hela :D Undra om han också blev mobbad för ha mörkt hår och mörka ögon? Tänk om han t.om. ursprungligen kom från samma land! Kanske t.om. blonderat sig? Hihihi

Det mest dryga med att bo på Rosengård är väl ändå hyran, 4000kr/60kvm.. Men sedan ska man abonnera på ammunition och köpa sig ett vapen.
 
Last edited:

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
Haha... Vet inte om det är natthumorn som slagit till, men det där va hysteriskt roligt

Natti!

Godnatt falusvennen, akta dig så inte araben i videon skjuter dig av misstag :död

Finns många dumma svenskar men inte ens riktigt tungt kriminella drar in sina antagonisters familj och det finns en anledning till det. Nämligen att de själva har familj och vänner som de gärna vill ska bli lämnade i fred.

Tragiskt är det ja, ännu mer tragiskt är det att en snubbe går runt och skjuter random folk, precis som hans familj säkerligen inte har något med hans skjutningar att göra. Synd att han inte kan bättre svenska, han hade iofs säkert ändå inte uttryckt sig mycket annorlunda. Sedan får man inte glömma fotbollshuliganer, eller ja, de jag har erfarenhet utav.. Svenska fotbollshuliganer, räcker att man har fel kläder på sig, och svarar att man inte bryr sig om fotboll när de frågar vilket lag man håller på.. Rätt som det är så har man 3pers som väntar på än utanför sin nattklubb.

Det värsta i Göteborg du hört talas om är väl någon som fått en torsk över skallen, vet inte vart du är uppväxt, antingen är det väl på en fiskfabrik eller i ett väldigt segregerat område med skattefifflande, kokain-snortande suedis, för street-wise låter det inte alls som du är. Att du ens kommer med ett påstående där du helt öppet menar att ingen svensk skulle dra in sina antagonisters familjer, du låter ju precis som min gamla nazistgranne. Har själv 3 verkliga situationer om utpressning där familjemedlemmar blivit hotade över en längre period, dvs utpressning, alla tre var svenskar. En utav antagonisterna var horsare och de två andra fallen var det två större MC-maffior som var inblandade.

Jag hoppas verkligen att du är här för att provocera hahaha, du låter ju inte smartare än araben i videon.
 
Last edited:

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Vi har ju kommit ifrån diskussionen lite gällande nya Lasermannen. Har ni följt GW Perssons nya program? Där har han tagit upp en del saker som är intressanta. Igår såg jag på Efterlyst och trots att GW inte längre är med diskuterade man hans uttalanden. Han är nog rätt saknad där tror jag även om Tommy gör sitt bästa för att fylla tomrummet.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Den här videosen lär Markus gilla!

Gilla och gilla, snart kommer något islamistparti och lanseras och då lär man sakna (s). Å andra sidan har vi ju nu för första gången en fullfjädrat shariaförespråkare i Riksdagen, under moderatflagg ( :lol ).
Undrar hur många som betecknar sig som "höger" är nöjda med det. :gnissla
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Synd att han inte kan bättre svenska, ...............

...........

.....
Det värsta i Göteborg du hört talas om är väl någon som fått en torsk över skallen, vet inte vart du är uppväxt, antingen är det väl på en fiskfabrik eller i ett väldigt segregerat område med skattefifflande, kokain-snortande suedis, för street-wise låter det inte alls som du är. ....

Jag hoppas verkligen att du är här för att provocera hahaha, du låter ju inte smartare än araben i videon.

:D Vafan, det här hade jag helt missat! Bra skrivet, i Gbg finns knappt våld och otäckheter. De flesta är goa gubbar som sitter i den lokala sillfabriken och drar kola blandat med ordvitsar. :tummenupp

Jag tror också(precis som du skrivit tre gånger nu) att det bara är språket det falerade på för Laserturken. Egentligen vill han nog bara få sagt att folk ska vara lite extra försiktiga när de är ute om kvällarna. :nicka
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top