Jävlar vad han flög med bilen haha. Synd att han inte kunde uttrycka sig bättre, slakta alla med samma efternamn blir nog lite jobbigt..
Haha quote från ett annat forum "Vi kommer nog få se Laserturken snart. "Vem vare som duckade?"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jävlar vad han flög med bilen haha. Synd att han inte kunde uttrycka sig bättre, slakta alla med samma efternamn blir nog lite jobbigt..
Fallet är snart löst! Polisen har fått förstärkning http://www.youtube.com/watch?v=7Jrc4l46t0c
Bara hoppas att man inte har samma efternamn som lasermannen![]()
What the f...?
Jag som trodde den sista cro magnonen dog ut för flera tusen år sedan. Vilka jävla apor vi har tagit in här alltså. Suck.
![]()
Synd att han inte kunde uttrycka sig bättre,
Jag kollade vidare på lite youtubefilmer om rosengård. Enligt ett amerikanskt nyhetsinslag 2006 så var 90% av alla i rosengård arbetslösa
"Rosengård är precis som ett arabland. Jag trivs jättebra här"
"-You have one thousand students at this school. How many are swedish?"
"-Two"
Så nu ska vi ta in samhällsproblem i Lasermannentråden?
Jo, det är ju inte bra alls, men en majoritet är väl trots allt ganska schyssta i grund och botten. Men hur i h-e man kan släppa in en sån äcklig ishockeyfrisyrturk som han i filmen är ju helt oförståeligt. Om han nu är så tuff, vad fan gör han här? Han hade väl kunnat plocka varenda jänkare med bara sin knölpåk. Måtte djävulen ta den kärringen på migrationsverket som fattade beslutet att ta emot denna apajävel.![]()
Så nu ska vi ta in samhällsproblem i Lasermannentråden? Tja iofs.. Passar ju ganska bra, då historian om den första lasermannen grundade sig i det.
Varför inte? Om det nu är en svensk som skjuter invandrare så kan det ju ha att göra med att han har lackat ur på samhället som det ser ut i tex Malmö idag. Men när det gäller din polare i filmen diskuterar vi ju snarare DNA-problem.
Tja, tycker det är lika tragiskt att dessa miljonprojekt byggdes..
Och jag hoppas verkligen att när han väl åker ut så har han slaktat alla liknande svenskar.
Finns tusentals svenskar som är minst lika korkade som honom, tror förövrigt inte ens att han kan stava till bok. Synd att han ska skämma ut svartskallarna.
Det är väl ändå inte husens fel att han och hundratals likasinnade är som de är?
Men är du allvarlig?Jorå, men det finns jävligt många svenskar som på allvar skulle sitta och säga att de ska skära halsen av alla som har samma efternamn som nån de inte tycker om.
Finns många dumma svenskar men inte ens riktigt tungt kriminella drar in sina antagonisters familj och det finns en anledning till det. Nämligen att de själva har familj och vänner som de gärna vill ska bli lämnade i fred.
Oddsen är nog rätt stora att lasermannen börjat skjuta utlänningar pga Rosengårdsproblemen ..Även om jag mest got carried away.
Det mest dryga med att bo på Rosengård är väl ändå hyran, 4000kr/60kvm.. Men sedan ska man abonnera på ammunition och köpa sig ett vapen.
Haha... Vet inte om det är natthumorn som slagit till, men det där va hysteriskt roligt
Natti!
Finns många dumma svenskar men inte ens riktigt tungt kriminella drar in sina antagonisters familj och det finns en anledning till det. Nämligen att de själva har familj och vänner som de gärna vill ska bli lämnade i fred.
Hade jag fått bestämma så hade jag slitit hem människan, sätta på hans lik och sedan pissa på det.
Den här videosen lär Markus gilla!
Hade jag fått bestämma så hade jag slitit hem människan, slitit huvudet av honom, skitit ner i hans hals, sätta på hans lik och sedan pissa på det.
Gay LR?![]()
Å andra sidan har vi ju nu för första gången en fullfjädrat shariaförespråkare i Riksdagen,
Synd att han inte kan bättre svenska, ...............
...........
.....
Det värsta i Göteborg du hört talas om är väl någon som fått en torsk över skallen, vet inte vart du är uppväxt, antingen är det väl på en fiskfabrik eller i ett väldigt segregerat område med skattefifflande, kokain-snortande suedis, för street-wise låter det inte alls som du är. ....
Jag hoppas verkligen att du är här för att provocera hahaha, du låter ju inte smartare än araben i videon.
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |