Ny info A-torp

• Thread starter Thread starter CA
  • Start date Start date
Du har möjligen inte startlistan i 600std?

QUOTE=GSXR1100R]Skånske Marcus Viktorsson (snigeln) ligger 3 sekunder före 2:an i Standard 600 :yoparty

Ullis ligger 2: i 125J och totalt 9:a tillsammans med 250SP :yoparty

Augusson (Alakalalalalhai) ligger på topptider i R-600 men Packalen leder

Sweedie ligger 6:a och sladdar vilt med sin Retta :tummenupp[/QUOTE]

Bossebult skrev:
Du har möjligen inte startlistan i 600std?

QUOTE=GSXR1100R]Skånske Marcus Viktorsson (snigeln) ligger 3 sekunder före 2:an i Standard 600 :yoparty

Ullis ligger 2: i 125J och totalt 9:a tillsammans med 250SP :yoparty

Augusson (Alakalalalalhai) ligger på topptider i R-600 men Packalen leder

Sweedie ligger 6:a och sladdar vilt med sin Retta :tummenupp
[/QUOTE]Inte ännu men jag ska försöka att fixa den ikväll.

Mike The Bike körde 2.08 och funderar nu på hur han ska kunna kapa 18 sekunder per varv :va

Tycker ändå att det är starkt att köra SM på sin första bankörning, även om det inte går speciellt fort så är han ändå där och kör, därmed slår han både Mumlan, Chrille samt undertecknad :gnissla

Jorpes kör 1.44.9 med Löövbiken i R-600, 1.5 sekunder till pole som Packalen håller

Goodstuff skrev:
Hur går det i de riktiga klasserna då?
250, 125, NSBK etc?
Ingen blåtaktare har lyckats fullfölja ett helt varv ännu, på flygrakan ligger det fullt av skurna kolvar & rasade cylindrar.

Jag ska kolla i kväll undefined

Nyteknik skrev:
Kanske skulle han ha lagt pengarna på spanskt träningsläger istället för på två fullkittade hojar? :rolleyes:

Citerar Mike the bike från fredagens träning "Det går framåt, men alla andra är så jävla snabba" slut citat. :yoparty

Tror han kommer lyckas tids nog.

Nyteknik skrev:
Inte illa! :tummenupp

Kanske skulle han ha lagt pengarna på spanskt träningsläger istället för på två fullkittade hojar? :rolleyes:
Han är iaf där och kör till skillnad ifrån oss :7peta

GSXR1100R skrev:
Ingen blåtaktare har lyckats fullfölja ett helt varv ännu, på flygrakan ligger det fullt av skurna kolvar & rasade cylindrar.

Så om jag lastar hojen och drar ner imorgon så kan jag utan problem hysta in 25 pinnar i SM? Fan vad grymt!

Sweedie har kört 1.43.9 och lägger stabila 1.44 tider, mycket imponerande :Bugar

Sweedie har därmed spöat Chrille & Mumlan med hästlängder :hihi

Gurra H som varit funktionär sa att han inte gjorde annat än vifta med gulflagg under första Rookie600 träningen.
Tre hojar inom fem minuter bara i deras kurva.....

Goodstuff skrev:
Han menar att Swedie har kört snabbare än Chrilles bästa tid. :7peta
Chrille är full.

Jag tror inte ni greppar riktigt, men att Chrille är full förvånar väl ingen? :fyllisar

abstruse skrev:
Jag tror inte ni greppar riktigt, men att Chrille är full förvånar väl ingen? :fyllisar

Förklara då...

Enligt Roadracing.se så har det varit problem med tidtagningen så tiderna kommer senare ikväll.

För att inte tala om Mr Lind, som knappt ens kört på bana tidigare. Han körde 1,42,? idag. Körde om Swedie på yttern!! :tummenupp

Back