Ny hoj!

chrisha

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2007
Ort
THN
Hoj
R1 -03
så, efter 3 veckor och 1 dag med mc kort så står en skönhet i garaget!!

ta gärna en kik under "Garage" för att se ett par bilder.

ha de gott!! :tummenupp
 
Grattis till nya hojen. Din min är priceless:D :D :tummenupp

Åka lite imorgon runt 4?
 
Har du köpt en moped? En moped med senilsnodd dessutom...

höhö :D
vad fick du luft ifrån?

BTW;
va gör du på trestads forumet :arsele

Grattis till nya hojen. Din min är priceless:D :D :tummenupp

Åka lite imorgon runt 4?

Tack tack!
hehe, ja inte mkt slår den minen *I know" :tummenupp

ska på ett ärende direkt efter jobbet idag men lite senare på kvällen hade jag planerat en tur. Har inte ditt nr men kan du inte skicka ett PM med det så hör jag av mig när jag ska ut o åka ikväll. Ha dè !!

:yoparty
 
Last edited:
höhö :D
vad fick du luft ifrån?

BTW;
va gör du på trestads forumet :arsele



Tack tack!
hehe, ja inte mkt slår den minen *I know" :tummenupp

ska på ett ärende direkt efter jobbet idag men lite senare på kvällen hade jag planerat en tur. Har inte ditt nr men kan du inte skicka ett PM med det så hör jag av mig när jag ska ut o åka ikväll. Ha dè !!

:yoparty


Nu tycker jag att du är litet gnällig... :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top