Ny hoj. Tips mottages

Herrejävlar vilken läcker hoj! Man blir ju köpsugen direkt. Priset var ju inte blodigt heller.

Någon som erfarenhet av märket? Kvalitet? Reservdelar?

:3freak Udda innebär oftast mer arbete att få tag på delar, service och framförallt så brukar det kosta mer. Fundera på nåt som inte knäcker dig ekonomiskt redan första säsongen:tungan
En liten fråga bara? I din profil så ser det ut som du har 125:a idag? Är det inte en 25kw du är ute efter?

Så här det:

Jag tog A-kort med villkor "125 cc" 1992 och körde sedan Yamaha RD125 LC fram till cirka 1997. Sen kom lumpen och studier i Uppsala och någon tung MC blev det inte.

Nu är jag 33 och köpte en RS125 (full effekt å lite trim) i vintras för att testa MC-livet igen. Min plan var att skaffa en tung sporthoj om jag fastande för MC igen - det gjorde jag. Det har varit kalaskul att köra hoj igen och nu vill jag ha en "riktig MC".

:rodnar
Så här det:

Jag tog A-kort med villkor "125 cc" 1992 och körde sedan Yamaha RD125 LC fram till cirka 1997. Sen kom lumpen och studier i Uppsala och någon tung MC blev det inte.

Nu är jag 33 och köpte en RS125 (full effekt å lite trim) i vintras för att testa MC-livet igen. Min plan var att skaffa en tung sporthoj om jag fastande för MC igen - det gjorde jag. Det har varit kalaskul att köra hoj igen och nu vill jag ha en "riktig MC".

Uups:rodnar Det förklarar för jag fick inte riktigt ihop det:D
Har du kikat på SD? Roligare väghållning får man leta efter:banana
Eller den nya Ducati Streetfighter:kär

Jag är grymt nöjd med min hoj, dyr i inköp men med billig försäkring jämnar det ut sig i längden.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back