Ny hoj. Tips mottages

Herrejävlar vilken läcker hoj! Man blir ju köpsugen direkt. Priset var ju inte blodigt heller.

Någon som erfarenhet av märket? Kvalitet? Reservdelar?

:3freak Udda innebär oftast mer arbete att få tag på delar, service och framförallt så brukar det kosta mer. Fundera på nåt som inte knäcker dig ekonomiskt redan första säsongen:tungan
En liten fråga bara? I din profil så ser det ut som du har 125:a idag? Är det inte en 25kw du är ute efter?

Så här det:

Jag tog A-kort med villkor "125 cc" 1992 och körde sedan Yamaha RD125 LC fram till cirka 1997. Sen kom lumpen och studier i Uppsala och någon tung MC blev det inte.

Nu är jag 33 och köpte en RS125 (full effekt å lite trim) i vintras för att testa MC-livet igen. Min plan var att skaffa en tung sporthoj om jag fastande för MC igen - det gjorde jag. Det har varit kalaskul att köra hoj igen och nu vill jag ha en "riktig MC".

:rodnar
Så här det:

Jag tog A-kort med villkor "125 cc" 1992 och körde sedan Yamaha RD125 LC fram till cirka 1997. Sen kom lumpen och studier i Uppsala och någon tung MC blev det inte.

Nu är jag 33 och köpte en RS125 (full effekt å lite trim) i vintras för att testa MC-livet igen. Min plan var att skaffa en tung sporthoj om jag fastande för MC igen - det gjorde jag. Det har varit kalaskul att köra hoj igen och nu vill jag ha en "riktig MC".

Uups:rodnar Det förklarar för jag fick inte riktigt ihop det:D
Har du kikat på SD? Roligare väghållning får man leta efter:banana
Eller den nya Ducati Streetfighter:kär

Jag är grymt nöjd med min hoj, dyr i inköp men med billig försäkring jämnar det ut sig i längden.

Back