Ny hoj. Tips mottages

Morello

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2009
Hoj
Aprilia RSV Mille
Nu är det dax att köpa en ny hoj - cirka 750 till 1000 cc.
Jag söker en sporthoj av lite udda typ. Gärna V2 eller V4.
Vad har ni för förslag?

Jag har fastnat för Ducati, men det kanske finns japanska alternativ till dom italienska V-twinnarna.

:)

Ska undersökas.

Vad har vi för V2 och V4-maskiner från japan i storleken 750-1000 cc? :)

Har inte riktigt bestämt budget ännu, dvs jag har inte bestäm,t hur mycket av spargrisen som ska brännas. Dyker det upp något man fastnar för så klart att det kan få kosta en slant.

radtwin med v-twin-ljud och -gång? => TRX! Billigt också, men hade man pengar skulle en 848 sitta bra...

Last edited:
Ok, kanske lite i överkant prismässigt. Vad finns det för modeller om man backar lite i årsmodell?

Tja, jag ska inte snacka för mycket men jag var väl i ungefär samma sits som du och valet föll till slut på en Suzuki sv1000s -07.
Kanoooncykel:banana som är ganska billig både i köp och försäkring. Dra å testa!!!

Har kikat lite på aprilian.

Jag har ju en liten aprilia nu och är supernöjd med chassie, bromsar och utseende. :tummenupp

Hur är det med försäkring till en sådan?

ducati är hårda som parkbänkar. Dock är de jävligt snygga... kolla på Honda VTR SP2, eller om budgeten håller en Honda RC212V

Jo, jag har en kompis som jobbar på försäkringsbolag, så jag får bra pris. Betalar 150 kr/månad idag. :)

Back